četrtek, 30. december 2010

Recikliramo

Ostanke od priprave mandljevega mleka.


Za osnovo sem uporabila tale recept, ki sem ga malo priredila: na jajce sem pozabila, sladkorja in maščobe sem dala malo manj, pa namesto sesekljanih orehov sem dala kar ostanke mandljev.
Najprej sem olupila 3 manjša jabolka in jih narezala na krhlje ter dala za 5 minut v mikrovalovko, da so se skuhala. Potem pa sem jih s paličnim mešalnikom spasirala v kašo. Temu sem dodala še:
- 3/4 skodelice mleka
- 1/4 skodelice olja
- ostanke mandljev, ki so mi ostali od priprave mandljevega mleka
- dve manjši naribani jabolki (kar z lupino vred)
V drugi posodi pa sem zmešala:
- 1 3/4 skodelice moke
- 3/4 skodelice ovsenih kosmičev
- 1/2 skodelice rjavega sladkorja
- 1/2 žličke sode bikarbone
- 1/2 žličke pecilnega praška
- 1/4 žličke soli
- 1 žličko mletega cimeta
- 1/2 skodelice suhih brusnic
Temu sem za tem dodala mokre sestavine in dobro premešala z žlico. Lahko bi maso nadevala v modelčke za muffine, vendar pa sem tokrat pekla kar v manjšem pekaču na 180 stopinj okoli 40 minut. V modelčkih za muffine bi se speklo malce prej.

Ni komentarjev:

Objavite komentar