petek, 31. december 2010

Makovo-cimetova torta

Za Božič je Jasna pekla cimetovo tortico in to objavila v svojem statusu na Facebooku. Seveda sem jo sprosila za recept in poslala mi ga je :)
Sestavine za biskvit:
50 g masla, 6 jajc, 175 sladkorja, 150g moke, 1 žlička pecilnega, 100 g maka
Sestavine za nadev in okras:
600 ml sladke smetane, 2 zavitka utrjevalca za smetano, 2 žlici sladkorja v prahu, 1 žlička cimeta, cimet in mak za posip, 200 g mandljevih paličic

PRIPRAVA:
1. Pečico segrejte na 180 stopinj (160 ventilatorsko). Namestite dno pekača. Stopite maslo. Rumenake ločite od beljakov in jih s sladkorjem penasto stepite. Beljake stepite v čvrst sneg. Na penaste rumenjake presejte mešanico moke in pecilnega, prilijte mlačno maslo, dodajte 1/3 snega in mak ter rahlo zmešajte. Nato dodajte še perostali sneg in ga rahlo umešajte. Pečete 35 minut.
2. Dobro ohlajen bisvit perežite 2x. Krema: smetana + kremfiks + sladkor + žlička cimeta. S tem se nafila in obloži torta. Obod se potrese s cimetom, vrh pa z mandlji in malo maka.

Častna beseda, da sem se mislila tokrat držati Jasninega recepta kot pijanec plota, ampak sem spet morala improvizirati. Zeznila sem pri nakupu sladke smetane in zgleda namesto smetane za stepanje kupila smetano za kuhanje, ker se sploh ni strdila. Pr... francozi imajo na pakungi narisano princesko s stepeno sladko smetano, slovensko deklaracijo pa takšno, da nič uporabnega en piše. Potem sem dodala noter želatino fix in se je začela strjevati, ampak je bilo bolj podobno panna cotti, kot stepeni sladki smetani. Sledil je seveda obisk trgovine (v Hoferju imajo vsaj napisano v slovenščini enako kot v nemščini) in nakup sladke smetane. Plan A je bil, da stepem dodatnih 2 dl sladke smetane in jih poskušam rešiti nastalo situacijo. Če ne bi uspelo, pa sem imela pripravljen tudi plan B: vrečti nastalo zadevo v smeti in uporabiti pravo smetano za stepanje. Na srečo je plan A uspel. Imamo pa zdaj 6 dl sladke smetane viška. Še dobro, da je trajna, pa bo zdržala en čas v hladilniku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar