sreda, 22. december 2010

Realnost je takšna


Moj trening za maraton trpi. Oziroma boljše povedano, ga bolj ali manj ni. Do zdaj sem naredila samo en dolgi tek, naslednji je bil skrajšan in skombiniran s TT, zadnjih dveh pa sploh ni bilo. Prvič nisem imela tekaških copat, ker nisem planirala, da bom ostala tam še en dan, drugič pa je zapadlo 30 cm snega, pa še me je nekaj zaštihalo v hrbtu. Hvalabogu, da vsaj nisem rabila iti tečt po tistem snegu.
Po pravici povedano, pa se mi sami tudi ne ljubi delati dolgih tekov. Lani je bilo super, ker mi je Ivo ves čas delal družbo. Malo klepeta vmes, pa čas hitro mine. Letos pa ga več ne mislim mučiti s svojimi počasnimi tri ure trajajočimi teki - zanj je to ultra počasno in ga zaradi tega zebe kot psa. Ga popolnoma razumem: tudi meni ne bi bilo najbolj v veselje tri ure tečti s hitrostjo malo hitrejše hoje. Naslednji problem je dan, ko naj bi bil dolgi tek. Zdaj sem mislila, da bo bolje, če bo čez vikend in ne med tednom, ampak glih ni. Ravno tako je potem eno samo letanje in kombiniranje kje bo Živa, kje se bo šlo tečt, pa bi šla še malo smučat, pa malo v savno, ... Enostavno ne zmorem vsega.
TT treningi so mi super, me pa tudi utrudijo. Dolgi teki pa še bolj. Rada tečem, ampak tile dolgi teki me zdelajo tako fizično kot psihično. Obojega hkrati pa tudi zgleda, da ne morem delati tako kot se šika. Torej je potrebno izbrati. Zdaj so zmagali TT treningi v kombinaciji s tekom - ne po nekem planu, ampak kadar in koliko se mi bo v danem trenutku ljubilo. Pa še malo teka na smučeh in savne.
Maratonov je kot listja in trave. Vsak vikend je vsaj en v bližnji ali malo daljši okolici. Mogoče bo še kdaj, mogoče pa tudi ne. Mogoče pa so polovičke glih prave za mene.

5 komentarjev:

  1. Če so ti dolgi teki muka... Očitno imaš za hitrost še kaj nekaj fore... Zakaj se ne lotiš izboljšanja 21-tke? Ali pa 10-tke? Tukaj ti lahko pomaga tudi Ivo, saj kratkih tekov pa ne tečeš tako počasi. Pa še on te lahko dodatno priganja! Ubiješ 3 muhe na 1 mah...

    TT treningi so meni tudi tako fajn ampak me kar izmučijo in potem ne morem tečti tako kot se zagre. Mi jih je težko pustiti ampak se bo počasi treba odločiti... Ali resneje tek ali TT treningi 3 krat tedensko. Vsega pač ne morem imeti, a ne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Navijam za TT, če TT tekmuje s treningi za maraton.

    OdgovoriIzbriši
  3. TT definitivno ostane, bom se pa spomladi osredotočila raje na izboljšanje hitrosti kot pa na dolžino. Časa vedno zmanjkuje, če pa tečeš malo hitreje pa si tudi prej fertik ;)))

    OdgovoriIzbriši
  4. 1. Če češ da ti delam družbo na dogih tekih ti jo bom, to veš!!
    2. Vtepi si v glavo, da ni potrebno za to da pretečeš maraton delat nekih ekstremnih dolgih tekov, tud TT je trening, tud tek na smučeh je trening!!
    3. Če pa ti ni pa je to druga zgodba in maš super izgovor... ;)
    4. Boma pa hodla na maratone tam, kjer imajo tud polovičko, to pa je skor povsod... ;)
    5. Ja in prav imaš vsega se ne da imet, po moje pa imaš že kar veliko.

    OdgovoriIzbriši
  5. 1. To vem. Samo nama je lepše, če hitreje odlaufava skupaj eno uro, pa imava pol čas še za kaj drugega ;)
    2. Probavam, samo zaenkrat še ne uspeva :)))
    3. Pa glede na to, da se mi ne da delati dolgih treningov, mi očitno res ni najbolj.
    4. Polovičke bodo super :)
    5. Res je :)

    OdgovoriIzbriši