sreda, 14. april 2010

Rop pri belem dnevu

Deževno popoldne in namesto na igrišče sve se odpravile v L. Eclercovo igralnico. Poleg tobogana imajo tudi en kup igrač, pa barvice in plastelin, pa eno fajn teto, ki zabava otroke. Takoj na vhodu v nakupovalni center pa je trgovina z darili, ki ima pri vhodu razstavljenih en velik šop balonov. Ne navadnih balonov, ampak takih kot jih prodajajo po sejmih. Živa obožuje balone in takoj, ko jih je zagledala se je začela navdušeno dreti "mami ona, mami ona". Pa sve šle po balona. Priznam, da sploh nisem pogledala cene, niti vprašala prodajalke. Koliko pa lahko stane en balon? Več kot par evrov sigurno ne. Haha, malo morgen. Mi je kar sapo vzelo, ko mi je prodajalka povedala 9,49 evrov. Kaj?!?! Skoraj 10 evrov za en balon? Sem bila kar tiho in plačala. Kaj drugega bi mi pa ostalo? Naj bi Živi rekla, da je balon predrag?
Evo dokaza za tiste, ki se jim zdi to neverjetno:

3 komentarji:

  1. Kaj je zdaj to?!? Napišem komentar, pa ga nikjer nega?!? Madona! Nekako takole sem napisla:

    Uh! Porka madona! Še dobro, da Žiža ne mara balonov ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ka pa te ne pokličeš policijo ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. :)
    .. v bistvu balon sam ni tako drag, utež nanese.. :)

    OdgovoriIzbriši