četrtek, 1. april 2010

Remenke

Velika noč je pred vrati in deževno sredino popoldne je bilo kot nalašč, da sve se spravile barvat jajca. Lani sem poskušala barvati jajca z naravnimi sestavinami in po nasvetu iz interneta sem jih barvala z rdečo peso. Zelo lepo se pobarvajo tudi s kuhanjem v čebulnih olupkih - olupki rdeče čebule dajo lepo rdečo rjavo barvo - ampak na to moraš misliti celo leto in jih pridno shranjevati, da imaš potem za veliko noč s čim barvati. Rezultat z rdečo peso je bil bolj slab, čebulnih lupin seveda nisem shranjevala, zato sem se odločila, da barve kar kupim.
Soseda v MS je večkrat prinesla mavrično pobarvana jajca in ko sem jo vprašala kako jih naredi, je rekla, da doda v barvo malo olja, potem pa da jajce najprej za kratek čas v eno barvo, potem pa še malo v druge barve. Olje pa prepreči, da bi se barva prijela na celotno površino jajca.
Pa sem probala tako, ampak že po eni minuti je bilo jasno, da iz mavrično pobarvanih jajc ne bo nič. Barva je prijela po celih jajcih. Ni problema, bomo pa imeli pač enobarvna jajca.

Mala pomočnica je nadzorovala celoten postopek.

Čez 5 minut je barva že malo bolj prijela.

Čez 10 minut je bila vijolična še vedno malo presvetla, pa sem ji dodala še modro tabletko barve. Končni izdelek ni bil mavričen kot sem želela in daleč od idealno enakomerno pobarvanih jajc, ampak če bi želela takšne bi lahko kupila že pobarvana jajca.

1 komentar: