četrtek, 1. april 2010

Marčevska inventura

Za razliko od januarja in februarja sem bila marca bolj lena in sem se polega teka trikrat na teden samo dvakrat spravila plavat. Nič spinerja in nič krožnega treninga. Saj bi šla plavat večkrat, ampak sta bila babica in dedi preostale srede zasedena in je posledično odpadlo tudi moje plavanje. Za spiner in krožni trening pa ni bilo volje - zjutraj se mi ne ljubi vstati, zvečer, ko pa Živa zaspi pa še malo pospravim stanovanje, si pripravim stvari za naslednji dan, "visim" za računalnikom, ... ali pa grem kar spat. Ah, kaj naštevam, saj so samo izgovori, ker se mi tudi zvečer ne ljubi ;)

No, v glavnem mi je marca uspelo na treningih preteči 154,5 km in preplavati 4 km, za piko na i pa seveda odteči maraton v Rimu. Ah, ja, pa še Sebi me je enkrat zvlekla na Pohorje (sve šle dvakrat do Belvija, potem pa so me še tri dni bolele noge), pa enkrat sva z Ivotom naredila malo daljši "sprehod" po Mariborskih bregih. Tako, da vse skupaj dejansko sploh ni tako slabo.
Z maratoni sem do jeseni oz. zime opravila tako, da bodo zdaj na vrsti krajši teki in polmaratoni. Posledično bodo tudi moji teki malo krajši, pa večkrat se bodo zaključili pri Lastovki na sladoledu. Upam pa tudi, da bo Živi všeč vožnja na kolesu, pa bomo naredili še kakšen kilometer skupaj, in da bo še kakšna priložnost za plavanje, pa malo več volje za kakšen krožni trening in jogo.

2 komentarja:

  1. Malo daljši, aja no tri ure pa še nekaj hoje, je malo daljši sprehod, ha dobr da vem.
    Kak pa je te tisti fejst daljši...?

    OdgovoriIzbriši
  2. to boš pa videl takrat, ko boš moral nazaj s kosila še kako uro ali več hodit ;)))

    OdgovoriIzbriši