torek, 20. april 2010

Dilema

Kljub temu, da imam en kup tekaških cot, si še dolgo časa želim brezrokavno majčko, ki bi bila iz tankega materiala in bi imela zadaj žepek. Pa sem jo našla. Zdaj pa sem v dilemi kakšno barvo naj naročim. Turkizno?


Ali vijolično?

Najrajši bi kar obe ;)

8 komentarjev:

  1. To pa so mal drgačne dileme, ko jih mam jaz ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. In koga boš zdaj poslušala ;)
    No ko eni izbirajo športno opremo, pa se jaz odločam med 6 urnim tekom in 12 urnim tekom, pa m,ed trojkami, pa...

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je pa ravno zato modra bolj všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. meni je pa vijolična bolj všeč, ampak na tvojem mestu bi vzela obe :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zaenkrat vodimo tisti za modro, ampak mislim, da pa bo zadnja opcija najboljša ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bom naročila samo modro, ker mi je res škoda cot, ki jih že imam. Ampak, ker so te večinoma v rdeči, bom raje investirala v ene rdeče superge.

    OdgovoriIzbriši