ponedeljek, 5. april 2010

Korenčkovo pecivo

Za veliko noč se ponavadi speče potica, jaz pa sem hotela narediti nekaj malo drugačnega. Po brskanju po spletu sem naletela na recepte za korenčkovo pecivo, ki je za Američane tako tradicionalna velikonočna sladica kot potica pri nas. Izbrala sem seveda takega, ki ne vsebuje kile sladkorja in pol kile maščobe. Pa še tega sem malo priredila. Najprej sem pozabila kupiti melaso, sodo bikarbono, mak in limono, pomarančo mi ni uspelo iztisniti, ker jo je Živa prej pojedla, korenčka sem dala manj, ker je Živa jokala "mamiii, neeee" - zgleda se boji multipraktika - iz istega razloga nisem mogla zmleti mandljev, ki sem jih mislila dati namesto orehov in sem dala kar kokosovo moko, pa olja sem dala malo manj in ker nisem imela pomarančnega soka sem dodala mleko.

Dosti sprememb, a ne? Ampak končni rezultat pa odličen. Zdaj lahko že skoraj rečem, da je bil, ker sta od celega pekača ostala samo še dva koščka, pa še ta dva dvomim, da bosta dolgo.
No, popravljen recept pa je sledeč. V večji posodi zmešamo:
- 3 skodelice polnozrnate pirine moke
- 1 skodelico sladkorja - tega bi lahko tudi manj, ker je pecivo dokaj sladko
- 2 žlički mletega cimeta
- 1 pecilni prašek
- 1/2 žličke soli
- 1 skodelico rozin
- 1 skodelico kokosovce moke
- 10 suhih fig, ki jih prej narežemo na majhne koščke
V drugi posodi pa zmešamo:
- 4 jajca
- 1/3 skodelice olja
- 1 skodelico mleka
- naribano lupino dveh pomaranč
- pol kilograma drobno naribanega korenčka
Zmes iz druge posode vlijemo k zmesi v večji posodi in dobro premešamo. Vlijemo v srednje velik pekač in pečemo kakšne pol ure na 190 stopinj C.

1 komentar:

  1. Super pecivo! Ta recept se mi je zdel še najbolj fajn, sem pa po svoje delala tudi jaz :). Namesto pirine moke - polnozrnato, namesto olja - maslo in dodala sem še žličko ingverja v prahu. Mjami!

    OdgovoriIzbriši