petek, 30. april 2010

Aprilska inventura

Slika pove več kot 100 besed. Sem bila kar pridna, a ne?

Sicer sem aprila pretekla malo manj kot prejšnja meseca - le 170,5 km - je pa bil poprečni tempo hitrejši: 5:25 min/km za razliko od marčevskih 5:36 min/km. Se opazi, da imam priganjača na treningih ;)
Pa sezona bicikla se je začela. Upam, da mi bo tudi v prihodnje uspelo iti na kolo enkrat tedensko. Če se bo še Živa dala prepričati za čelado, bomo pa še kakšno krajšo turico odkolesarili skupaj.
Krožni trening pa se je tudi unesel - pol ure prej vstanem brez problema, pa tudi boli me več ne vse. Jillian zažiga!

3 komentarji:

  1. Mi smo se tudi borili s čelado, preboj so bile pa OI v Pekingu. Prvi dan je bila cestna dirka, tam so vsi nosili čelade plus večina tudi sončna očala. Ko smo videli še nekaj lepih padcev na dirkah v dežju nekaj dni kasneje pa sploh ni bilo več debate. Ampak naj Živa pomaga pri izbiri čelade.

    OdgovoriIzbriši