sreda, 14. april 2010

Lenoba se plača

Trening z utežmi je pomemben komplementarni trening teku, saj povečana moč mišic varuje in stabilizira sklepe ter preprečuje poškodbe mišic in vezi med ponavljajočimi silami, ki delujejo na njih med tekom. Sama sem imela že kar nekaj tekaških poškodb - nategnjene dimeljske vezi, nategnjene vezi v stopalu, boleče koleno, pa nekajkrat težave s piriformisom, pa zadnja stegenska mišica na levi nogi me zateguje že od nevem kdaj, pa še kaj bi se lahko našlo. Vse zaradi pretiravanja s tekom in premalo počitka ter očitno prešibkimi in nesimetrično razvitimi mišicami. Zdaj ko lahko grem tečt trikrat, mogoče štirikrat na teden, pretiravati več ne morem, počivam tudi precej več, probleme s piriformisom in zadnjo stegensko mišico pa še vedno imam. Rešitev je več kot očitna: je treba gvihtat.
Konec lanskega leta sem začela s krožnim treningom in do februarja sem bila kar konsistentna in ga delala enkrat tedensko po slabo uro. Se je splačalo, saj je bilo težav s piriformisom in zadnjo stegensko mišico precej manj. Februarja pa sem začela popuščati in zaradi pomanjkanja časa, pa tudi lenobe postopoma opustila. Pa mi je zdaj žal. Kot prvo so se spet pojavile težave z zadnjo stegensko mišico, kot drugo pa me zdaj spet vse boli. Še dobro, da sem se odločila, da bom tokrat raje vadila dvakrat tedensko po pol ure. Sicer bi zmogla dve rundi kot sem delala prej, ampak si niti raje ne zamišljam kaj vse in kako močno bi me bolelo. Je pa tale krožni trening zakon. Ena runda traja slabe pol ure, pavze vmes ni nobene tako, da je čas popolnoma izkoriščen in se nimaš časa dolgočasiti kot pri kakšni jogi (razen, če jo vodi Jillian) in vključene so vaje celo telo.



Zgleda dokaj enostavno, ampak ni. Švic teče v potokih, muskelfiber garantiran.

3 komentarji:

  1. In zakaj se zdaj lenoba splača, da te pol vse boli, ko nekaj časa ne telovadiš ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. me like Jillian a lot ;)))
    lp,L

    OdgovoriIzbriši