nedelja, 11. april 2010

2. Vetrov tek ali kako me je Sebi nažgala

Sobota v Rušah. Sivo vreme, za kar nekaj stopinj hladneje kot prejšnje dni. Kot se za Vetrov tek spodobi je kar fajn pihalo. Ko sem izvedela za ta tek, je Ivo izjavil, da na "konjske dirke" pa ne gre in tako sta z Živo včeraj bila spremljevalca in navijača. Me pa je malo presenetila Sebi, ki pa se je namesto spet kakšne ultra preiskušnje ali treninga, odločila za to "konjsko dirko". Poleg tega pa so se na tek prijavile tudi Eva in Bernarda ter nekaj drugih znancev tako, da je bila to lepa prilika da se vidimo v živo in ne samo preko Facebooka.
Tek je bil zelo dobro organiziran - prevzem štartnih številk je šel kot po maslu, štart je sicer čisto malo zamujal, so pa bili na vsakem križišču redarji, ki so ustavljali promet, da smo lahko nemoteno tekli, najbolj pa me je presenetilo, da so imeli ob progi celo dve okrepčevalnici in kilometerske oznake.
Kot se spodobi, smo se na zečetku zagnali kot da nam gori za petami, potem pa se je tempo malo umiril. 10ka je bila sestavljena iz dveh 5,25 km dolgih krogov, ki sta vodila po ulicah Ruš. Nekje na četrtem kilometru me je dohitela Sebi in se mi "priklopila" na rit.

Na začetku drugega kroga sem se je poskušala "znebiti" in sem malo zaostala, ko sem na okrepčevalnici spila dva požirka vode, potem pa sem se ji jaz priklopila. Naj ona malo vleče ;) Pa ni šlo dolgo - niti nisem bila zadosti potrpežljiva, pa tudi ona je taktično malo upočasnila - in sem potegnila naprej. Na majhnem klancu nekje na polovici kroga me je spet prehitela, potem pa se spet skrila v moje zaveterje in šparala moči za finiš. Ko se je na vidiku namreč pojavil rondo tik pred ciljem je tako potegnila, da ji nisem mogla več sploh slediti in me je na koncu prehitela za 3 sekunde ;))

Nič hudega :) Na koncu sve itak bile 9. in 10. absolutno med ženskami, v kategoriji pa 4. in 5. Za tretje mesto v kategoriji, bi pa se morale kar konkretno bolj namučiti, saj je bila Eva pred nama slabe tri minute! Bravo Eva! Pa Bernarda je po pričakovanju spet razturala in bila med ženskami 2. absolutno in 1. v kategoriji!


Hvala lubi, da si ta čas zabaval Živo! Hvala Maks za super fotke kot vedno!

1 komentar:

  1. Sem pozabila napisati, da sve obe dosegli svoja PBja na 10ki :) Baje ni omembe vreden čas, ampak PB je pa vseeno ;)

    OdgovoriIzbriši