torek, 2. november 2010

Oktobrska statistika

Oktober je za nami. Uspelo mi je tečti točno trikrat tedensko. Naredila sem (piškavih) 153,6 km z (še bolj piškavimi) 505 višinskimi metri. Draga Sebi, ob tvojih 8000 višincih me kar zmrazi.
Spustila sem samo en TT trening, pa še to z razlogom: je bilo potrebno spočiti nogice za polovičko v Maranellu. Se pa je tam ves pretečen švic na teh treningih, pa nekaj intervalnih treningov po programu TT,  dobro obrestoval, saj mi je uspelo odtečti svoj PB (1:42:59). Torej res ne rabim delati neskončno kilometrov, da lahko tečem hitreje.
So pa tile TT treningi pravi izziv. Komaj obvladam vaje, ki so na programu, že so štirje tedni mimo, in spet so tu nove vaje in novo izvajanje "akrobacij". Dolgočasni pa res nikoli niso in trening hitro mine.

3 komentarji:

  1. Tatjana, oprosti ker vdiram na tvoj blog, slučajno me je veter prinesel mimo; se te da dobiti na kakšen mail za par vprašanjc? Predvsem o teku? imaš kakšen mail? Bi bila zelo vesela...hvala

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj pa to ko narediš 100 višincev vsakič ko maš TT trening ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tashky, pošlji na tatjana.kuhar@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši