ponedeljek, 11. oktober 2010

10.10.2010 je bil dan za rekorde

Maratona d'Italia. Za mene polovička od Maranella do Modene, za Ivota pa seveda maraton od Maranella do Carpija. Odločila sva se bolj ali manj v zadnjem trenutku. Ivo, da vidi koliko hitrosti mu je ostalo po poletni Trans-Slo, jaz pa sem pač šla zraven in, da ne bi samo čakala, sem se odločila, da tečem polovičko in vidim kako jitro lahko grem sama, brez zajčka, ki bi me vlekel.
Maraton je zelo dobro organiziran, proga pa ravna in hitra. Ampak to vsi organizatorji pišejo, da privabijo čimveč tekačev. Toda v tem primeru je res. Razen nekaj ovinkov na začetku, ko smo tekli po Maranellu, in po centru Modene, ter nekaj rondojev, je proga povsem ravna. No, en nadvoz je še bil. Okrepčevalnice na vsakih 5 kilometrov in namesto v lončkih so pijačo ponujali kar v polliterskih flašah, s čemer so mi prihranili par sekund, ki bi jih porabila za ustavljanje in pitje. Pametna je bila tudi odločitev, da sva izbrala hotel, ki so ga ponujali organizatorji maratona, saj so organizirali tudi prevoz iz hotela do štarta in potem nazaj iz cilja do hotela. Malce čudna je bila edino razvrstitev v štartne bokse, saj sem bila jaz in vse ostale ženske razvrščena v prvi štartni boks skupaj s profiči, Ivo pa v drugega takoj za nami. Če bi se še malo zrinila naprej, bi bila razlika med mojim neto in bruto časom še manjša.
Pred štartom sem se odločila, da grem z zajcem za 3:30 dokler bo šlo, potem pa kar bo bo. Ampak zajčki so se pred štartom pojavili šele v zadnjem trenutku in se postavili čisto zadaj. Tako, da sem pač šla po svoje. Footpod sem pustila doma, pas za merjenje srčne utripa pa sem pustila kar v vrečki, saj mi je kazal neke čudne vrednosti. Ah, ta tehnika. Pa še boljše. Se vsaj nisem obremenjevala s pulzom in rajši tekla koliko so noge dale. Prvih deset kilometrov je šlo z lahkoto, potem pa se je moj tempo malce upočasnil, ampak vseeno sem tekla pod 5 min/km. Brez bolečin, brez krize. Sem pa vseeno bila vesela, ko sem na koncu Modene zagledala naš ciljni balon in uro, ki je kazala 1:43 :)
Uradno so me namerili 1:43:06 (bruto čas), moj Polar pa je pokazal 1:42:59 :) Tole bo pa res težko popraviti v Palmanovi.

Tudi Ivotu je šlo odlično. Čas 2:50:07 (neto) ni kar tako ;)

2 komentarja: