torek, 2. november 2010

Odgovor Sebi

na njeno pismo.
Draga, moja sotrpinka Sebi. Ne ubupavat. Pravijo, da se počasi daleč pride. Isto je tudi z TT treningi. Tudi jaz sem na začetku komaj spravila skup eno tapravo skleco. Ampak s sklecami na kolenih sčasoma ojačaš roke in zgornji del telesa tako, da boš lahko zadosti močna za taprave. Meni jih zdaj po štirih mesecih uspe narediti 10. Z normalnim razmikom rok. Ozke in dvignjene, pa še vedno delam na kolenih. Pa kaj potem? Jih bom še naprej, dokler ne bom zadosti močna. Poskušaj narediti tapravih koliko gre, preostanek pa na kolenih.
Podobno je z 1-leg stability ball leg curl. Koliko jih gre narediš z eno nogo (finta je v tem, da druge noge ne smeš dvigniti preveč visoko v zrak in je malo lažje), preostale pa z obema nogama.
SHELC je res zelo podoben stability ball leg curl. Razlika je le v tem, da pri SHELC-u pri vsaki ponovitvi spustiš rit do tal in se potem dvigneš in narediš stability ball leg curl.
Stability ball cross-body mountain climber pa je res težka vaja. Res malo ljudi jo naredi brez tega, da imajo žogo fiksirano. Jaz dam žogo v kot med kavčem in omaro tako, da je fiksna. Drugače kar poleti. Lahko pa delaš tudi cross-body mountain climber - brez žoge.
Dvig na štangi oziroma pull-up pa je za večino žensk znanstvena fantastika. Na žalost imamo preslabe mišice hrbta in rok, da bi lahko brez pomoči dvignile težo svojega telesa. Rešitev je pomoč z elastikami ali stolom. Da te potolažim: tudi jaz komaj naredim en dvig (sem sprobala v soboto na Zreški trim stezi). Palica, ki pa sem ju kupila pred dvema tednoma, pa še vedno sameva nerazpakirana.
Ne sekiraj se. Trudi se po najboljših močeh. Koliko gre, gre. Muskelfiber pa imam tudi jaz. Skoraj vsak dan. Vedno nekaj jamram, da me kaj boli. Se me Dexi kar naposluša med najinimi skupnimi teki. Pa pretečem precej manj kot ti. Oktobra sem recimo samo 135,6 km s piškavimi 505 višinci. Toliko višincev kot jaz spravim skupaj v celem mesecu, jih ti narediš v eni rundi. Neuničljiva mašina si! Ponosna sem nate!

1 komentar: