torek, 23. november 2010

Odločitev je padla

Za maraton. Natančneje tale maraton, ki je že čez dobrih 13 tednov. Lepi majhen vaški maraton po italijanski ravnici. Brez gužve in poceni štartnino.
Tale teden še "počivam", kar pomeni tek bolj na izi, pa nič TT treningov - sem ravnokar zaključila 12 tedenski program Booty for Wife in sem "upravičena" do enotedenske pavze. Naslednji teden pa začnem z novim TT programom in teki po planu Marathon Austria. Vem, da so za nekoga tile tekaški programi čisto zapravljanje časa, ampak jaz se ga ne mislim držati kot pijanec plota. Toliko, da imam črno na belem zapisano koliko kilometrov moram pretečti na dolgem teku. Tempo itak tečem kadar greva tečt skupaj z Ivotom (da je njegovih muk v polžjem tempu prej konec ;)), intervale pa če se mi bo glih dalo. Štadiona ne mislim začeti obiskovati, ker se tam počutim kot marsovec, ki ga vsi gledajo. Moj štadion je traktorska steza proti Hočam.
Na račun tega bo trpela tudi moja udeležba na 4. Zimskem pokalu Peš na Pohorje, ampak vsega pa res ne zmorem. V breg se bom mučila le, če bom dolgi tek uspela narediti v soboto, in če na Rogli ne bo snega ali pa bo Ivo v službi. Upam samo, da še znam tečti na smučeh.

4 komentarji:

  1. HAHAHa full dobro, če bom to, pol ne bom to, no če bo čas bom pa še to, pa še to, pa če bo Ivo v službi pa to :)))
    Ja pa MARATHON AUSTRIJA je ZAKON ;)

    Hvala bogu, da je zdaj zima, da bom jaz lahk to... ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hja, bi vidla kak bi se ti znašel z mojo količino prostega časa ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Super se znajdeš z tvojo količino treningov, če glih pa ne verjamem, da bi veliko več trenirala tud, če bi mela več časa...
    Ali pa se motim ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo Tatjana!!
    Pa srečno pot ... :)

    OdgovoriIzbriši