torek, 9. november 2010

30 minutni TT bootcamp trening

Ogrevanje (30 sekund za vsako vajo):
Počivamo 30 sekund in še enkrat ponovimo.

1 minutni počitek

Vaje za moč (30 sekund za vsako vajo):
Počivamo 1 minuto in še enkrat ponovimo.

1 minutni počitek
 
TT Depletion circuit (30 sekund za vsako vajo):
Počivamo 1 minuto in še enkrat ponovimo.

Zaključimo z raztezanjem.

6 komentarjev:

  1. 60 sekund planka?!? WTF!?!

    Ps.: že printam ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne pozabit, da jaz čakam z metrom ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sprobala včeraj... Noro dobro! Tudi 2 krat po 60 sekund planka sem preživela. Jupi!

    Ps.: čisto si me okužila :-*

    Ps Dexi: toliko glej, da ne bom jaz z metrom čakala ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ful fajn trening, a ne? :)
    Meter, hahaha. Samo bi verjetno kaj drugega merila kot obseg stegen ;)))

    OdgovoriIzbriši
  5. @Tatjana: malenkost nad stegni. Mogoče. No... :-D

    OdgovoriIzbriši
  6. Aja ;) ne mi rečt, ampak ne bo nič sem preveč sramežliv. Pa še ziher bi narobe zmerla :)))

    OdgovoriIzbriši