četrtek, 30. september 2010

Zastonj opran avto

Enkrat spomladi mi je Sebi povedala, da je dobila brezplačno pranje avta v Ročni avtopralnici Irena na Pobrežju. Ni mi bilo potrebno dvakrat povedati, da sem se tudi jaz prijavila preko spletnega obrazca. Da ti nekdo drug spuca avto je super, sploh, če ti je to opravilo zadnje na seznamu stvari, ki jih je potrebno opraviti. In zaradi tega ne pride ravno dostikrat na vrsto. Sploh pri meni. Še v avtomatsko avtopralnico se mi ga ne ljubi vozit. Ko je bilo konec zime mi ga je spucal Ivo. Ubogi moj ljubček je porabil dve uri, da ga je temeljito posesal, opral in pometal vstran vse smeti nametane na tleh. Jah, priznam, bolj slabo skrbim za svoj avto. Peljem ga na servis, ko je potrebno, plačam zavarovanje in vse ostalo kar gre zraven, čist pa je ubožček bolj redko. No, nekaj dni nazaj pa me je presenetil email, da sem bila izžrebana za brezplačno komplet čiščenje avta v Ročni avtopralnici Irena. Super! Čeprav je bil avto dokaj čist. Če odštejem par praznih flašk za sedeži, pa kakšen zmečkan račun. Od zunaj pa ga je itak oprala vožnja po avtocesti med nedeljskim dežjem. Ampak ker je bilo potrebno nagrado izkoristiti do konca septembra, mi ni bilo druge kot, da se zmenim za termin. Ker prostega časa nimam ravno na pretek, sem se zmenila za čas, ko grem ponavadi tečt. Pa sem malo spremenila običajno traso, pa še avto so mi ta čas res odlično očistili. Sveti se kot, da je nov, na šipah ni nobene pikice, pa še predpražnike so oprali. Odlično pravljeno delo! Sebi hvala ti! Upam, da tudi tebi še uspe "vnovčiti" svojo nagrado - ne bo ti žal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar