sreda, 1. september 2010

Avgustovska statistika



Avgusta sem naredila malo manj tekaških kilometrov (le 128,9 km): v začetku avgusta sem si na Trans-Slo  vzela dva dni pavze, ker me spremljanje v avtu čez dan kar izmučilo, potem sem šla enkrat s Sebi na Pohorje namesto tečt, pa prejšnji teden sem se malo šparala za tek na Sv. Duh.
Sem pa bila bolj "pridna" pri TT treningih. Celo na Trans-Slo sem naredila trening v majhni hotelski sobici v Bovcu. Je bilo ravno zadosti placa ;)
Ne samo, da so tile treningi učinkoviti, tudi neke posebne opreme ne potrebuješ, pa več kot 45 minut tudi ne. Poleg TT Bodyweight cardio treningov sem sprobala tudi TT Depletion program in TT total torso program. Trening po TT Depletion programu res dobro sprazni mišični glikogen in če po treningu ne poješ zadosti ogljikovih hidratov, si na naslednjem treningu oplel. Preizkušeno! Mene je takrat na teku kar dvakrat konkretno posekalo, enkrat celo tako, da sva morala po 10 km zaključiti in odpešačiti domov. Enostavno nisem imela več energije, da bi nadaljevala. TT total torso program pa je res super za tekače. Vaj za nog skorajda ni tako, da tekaški treningi ne trpijo, potrebuješ pa tudi samo 30 minut ali pa še malo manj, da ga narediš. Vseeno pa dobro potreniraš mišice trupa.
Zdaj pa bom nadaljevala s TT Booty for wife programom, ki je namenjen posebej za ženske. Bomo vidli kako bo pomagal mojim problematičnim predelom ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar