sobota, 25. september 2010

Blato in sneg ne moreta biti več izgovor

Najraje tečem po asfaltu. Ne maram nonstop gledati pod noge in skakati po blatu, kamenju, ... Edini "off-road", ki mi je še všeč so dobro utrjene makadamske poti in pa sprehajalna pot ob Dravi. Za takšne terene so čisto vredu tudi tekaški copati za asfalt. Za kaj bolj "off-road" in pa po snegu (tudi malo snega po asfaltu), pa moje Skylonke niso primerne. Predvsem, ker nimajo nič profila in že par milimetrov snega na asfaltu je dovolj, da mi noga zdrsava in na koncu me vedno začne boleti narastišče ene izmed prednjih stegenskih mišic po kolenom. Sicer imam ene terenske copate: Inov-8 Roclite 320, ki imajo res odličen oprijem in po blatu ter snegu nič ne zdrsavajo, so pa precej trde (normalno, če pa nimajo nič blaženja) in za pol številke premajhne (sem jih kupila na e-bayu za zelo ugodno ceno brez, da bi jih probala).
V reviji Polet: Tek so imeli na testu en kup copat, med drugim tudi terenske. Tam so nama v oči padle Adidas Kanadia trail. Glede na test naj bi imeli dobro stabilnost in oprijem, cena pri nas pa naj bi bila 95 eurov za izvedbo z Goretex membrano. Zelo ugodno. Ampak glede na to, da so moji teki po terenu bolj redki, predvsem pa me malo vlage v čevlju ne moti - itak, če je globok sneg, ti tudi v čevelj z Goretex membrano pride vlaga - tako, da sma malo pogooglala in na startfitness.co.uk našla lanski model za 30 funtov za ženske in 35 funtov za moške. Če k temu prišteješ še 10 funtov poštnine za vsak par, je cena vseeno zelo ugodna. Ocene na startfitness.co.uk priporočajo nakup pol številke večjih od običajnih copat, saj naj bi bili malo krajši. Meni itak ni preostalo drugega, saj številke UK 6 1/2 nimajo in sem zato izbrala UK 7, kar je EUR 40 2/3. Nasvet se je izplačal, saj mi odlično pašejo na nogo in pol številke manjši (UK 6 1/2 oziroma EUR 40) bi mi bili premajhni.
Včeraj popoldne sem nove ljubice peljala na tekec po Betnavskem gozdu. Oprijema sicer ne morem oceniti - bi morala iti v Betnavski gozd danes, ko je vse razmočeno - so pa v primerjavi z mojimi Inov-8kami precej bolj prožni in se lepo teče tudi po asfaltu, brez občutka, da imaš na nogah podkve. Bom pa videla kako so bodo obnesli na Zimski ligi na Pohorje kjer se najde vse od blata, snega in leda. Do takrat pa jih bom uvajala po Betnavskem gozdu.


1 komentar:

  1. Pa zakaj so pri nas superge tako drage?????
    Sej ne morem verjet, no, 30 funtov!!!!

    OdgovoriIzbriši