torek, 7. september 2010

TT Bootcamp trening

Na ttfatloss.com strani se najde cel kup treningov in za dopust sem si izbrala en TT bootcamp trening za katerega ne rabiš nobene posebne opreme. Pri sklecah lahko uporabiš telovadno podlogo, ampak je dejansko ne rabiš. Jaz sem uporabila še elastičen trak za vadbo s katerim sem nadomestila eno serijo poskokov.

Ogrevanje (30 sekund za vsako vajo):
- Y počep (Roke držimo nad glavo malo narazen.)
- sklece
- cross crawl (Hoja na mestu z visokim dvigovanjem kolen, roke držimo nad glavo. Ko dvignemo desno nogo, se s komolcem leve roke približamo desnemu kolenu. Ponovimo isto še z levo nogo in desnim komolcem.)
- Y izpadni korak nazaj (brez uteži, roke držimo nad glavo malo narazen)
- shuffle (Podobno kot jumping jack, vendar skačemo z nogami izmenično naprej nazaj: leva noga naprej, desna noga nazaj, hkrati pa z nasprotno roko navzgor oziroma nazaj)
Počivamo eno minuto in še enkrat ponovimo.

TT Strength circuit (30 sekund za vsako vajo):
- poskoki (spustimo se v počem in se odrinemo od tal)
- sklece
- izpadni korak naprej z rokami nad glavo
Počivamo 2 minuti in še enkrat ponovimo.

TT Bodyweight 200 V. 2.0.
- 50 krat jumping jack
- 15 krat veslanje v predklonu z elastiko
- 25 sklec
- 10 poskokov
- 50 počepov
- 50 izpadnih korakov (25 z vsako nogo)
Med vajami počivamo po potrebi. Zaključimo s strečingom.


Jaz sem si tale trening prepisala in ko sem naredila vse vaje iz TT Bodyweight 200 se mi je zdelo, da sem nekam prehitro gotova, pa sem jih ponovila še dvakrat. Tako sem za celoten trening porabila dobrih 45 minut. Me pa zaradi tega pretiravanja še danes bolijo stegna.

4 komentarji:

  1. Ja, rekviziti se kar množijo, taboljš pa je ker trening ni trening, če ne traja vsak 45 minut, kak pa je pol rezultat.... uuuuu booooliiiii ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mora malo boleti drugače ne veš da je bil dober trening ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super trening, pojutrišnjem se pomojem ne bom pobrala zjutraj :)

    OdgovoriIzbriši