sobota, 8. november 2014

Jabolčni muffini - brez moke, sladkorja in oreščkov

Recepti za sladice od Juli z Paleomg.com nikoli ne razočarajo. Tako sem včeraj naredila jabolčne muffine, ki ne vsebujejo oreščkov. Sem pa naredila tri spremembe: namesto medu sem uporabila xylitol, namesto tapiokine moke sem uporabila riževo moko, namesto sode bikarbone pa pecilni prašek. Sode bikarbone ne bom več uporabljala, saj se v končnem izdelku preveč čuti njen okus, pecilni prašek pa ne. Naslednjič pa bom prepolovila količino xylitola, saj so bili tile kar precej sladki.

Za 9 muffinov v eni skledi zmešamo sledeče suhe sestavine:
1/2 skodelice fino mlete razmaščene kokosove moke
1/2 skodelice tapiokine moke oz. v mojem primeru riževe moke (verjetno bi šlo tudi s krompirjevim škrobom)
1/2 žličke sode bikarbone oz. v mojem primeru pecilnega praška
1/2 žličke cimeta
ščepec soli

V drugi skledi pa zmešamo mokre sestavine:
3 jajca
2 žlici stopljenega masla
1/2 skodelice medu oz. v mojem primeru xylitola
nekaj kaplic vanilijeve stevije
3/4 skodelice jabolčne čežane (2 manjši olupljeni jabolki podušimo in zmiksamo s paličnim mešalnikom)

Suhe sestavine primešamo k mokrim in vmešamo na drobne koščke narezano jabolko. Nadevamo v 9 modelčkov za muffine in pečemo cca 30 minut na 200 stopinj.


Ni komentarjev:

Objavite komentar