sobota, 15. november 2014

30 dnevni izziv za ritko

Tak, nosečniške kile mi je uspelo sklatiti dol. Čeprav sem si za na začetku nosečnosti zadala, da se tokrat ne bom zredila tako kot pri Živi (20 kil), sem jih dobila gor ravno toliko. Malo povečan apetit, pa nič teka in prilagojeni treningi za moč, nekaj pa tudi hormoni. Iz porodnišnice sem prišla z 71 kilogrami, zdaj pa jih imam 57. Kar je manj kot pred nosečnostjo, predvsem pa imam precej manj špeha in več mišic. To je potrdilo tudi merjenje podkožne maščobe po Biosigniture metodi v BP Gym-u. Dober mesec nazaj sem tako imela 14 % maščobe.


Špeh na trebuhu mi je šel lepo dol, pa tudi koža se je lepo skrčila. 


Mi pa je še ostalo na zadnjici in nogah. Ni dosti, me pa moti oblika zadnjice. Vedno sem bila prepričana, da imam dobro razvite mišice na riti, zdaj pa vidim, da je bila moja okrogla rit večinoma špeh. Tako, da bom zdaj pri treningih dodatno delala še vaje za zadnjico, pa da vidimo, če se bo oblika kaj spremenila.


Tako, da poleg svojih treningov in vzponov na Pohorje delam še trening po 30-day glute challenge. Bret Contreras že ve kako se popravi ritko, saj je njegovo drugo ime The glute guy :)


Devet dni je že za mano, ritne mišice pa že fajn čutim ;) Moj dnevnih treningov pa je na Google drive.

Prehrana ostaja še naprej enaka kot do sedaj. Sem končno ugotovila, da drži, da je 80 % uspeha v prehrani, ostalo pa so treningi. 

3 komentarji:

  1. Po vsaki nosecnosti je bolje, kak bi sele blo po tretji ;)
    No tekma v spehi pa se nadaljuje

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo Tatjana ;-) že sedaj dobro izgledaš, še posebno tvoje trebušne mišice so mi všeč ;-) kar tako naprej

    OdgovoriIzbriši
  3. Dragi Dexi, več otrok niti nimava kam dati ;)

    Anonimni, kdorkoli že si, hvala :)

    OdgovoriIzbriši