ponedeljek, 11. maj 2009

Zadnji dan moje porodniške

Ne morem verjeti kako hitro je minilo. Sploh zadnji meseci so kar odleteli. Na začetku je bilo malo bolj stresno - jok če ni bilo mame, večino dneva sami v hiši, ker je bilo prevroče, zjutraj ko pa je bilo še znosno, pa smo spali kot top, voziček je bil najhujša mučilnica, pa avto tudi. Hvala bogu, da so mi Švicarji kupili sling, Sebi in Inot pa trak. Je bila Živa zadovoljna, ker je bila pri meni, jaz pa tudi, ker sve prišle dlje kot 500 metrov od hiše. Zdaj pa se je situacija obrnila za 180 stopinj. V miru lahko zjutraj spijem kavo in prelistam Večer - kdo rabi mamo, če je celi kup igrač. Z vozičkom se lahko vozive tudi pol dneva, pa vožnja v avtu tudi ni več stresna. Brez problema grem tudi laufat ali pa kam drugam - sta dedi in babi, včasih tudi očka in soseda Rozika tudi vredu, sploh če jo z biciklom peljejo gledat kure. Trak pa je še vedno zakon ;)
Še dobro, da mi ni treba iti zjutraj v službo. 15. junija pa bo treba :(

3 komentarji:

  1. Ah, do takrat imaš še več kot mesec "dopust".... :-)

    Ps.: Runnersa še nisem dobila. Sedaj pa ne vem: ali se mi je iztekla naročnina ali pa ga enostavno še ni. Kaj pa ti?

    OdgovoriIzbriši
  2. Naš poštar je včasih malo zmeden, pa upam, da ga kdo drug ne bere ;))
    Ti pa pošljejo obvestilo preden se izteče naročnina. Jaz sem jo lani dvakrat plačala - prek interneta je zgledalo kot, da ni šlo skozi, pa sem jim poslala podatke še preko faksa - in upam, da me ne bodo letos spet terjali.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni že ene pol leta razna obvestila pošiljajo. Lahko, da se mi je naročnina že iztekla. Ampak ne bom podaljšala, ker je vsaka številka enaka... Če pa ne vsaka, pa vsaka druga...

    OdgovoriIzbriši