nedelja, 17. maj 2009

Peklenski Radenci

Med tednom je vremenska napoved kazala precej ugodno vreme za tek - oblačno in malo hladneje. Ampak na žalost se je vreme popravilo - sončno, skoraj brez oblačka in ob 8h zjutraj že 18 stopinj. Edina prednost takega vremena je bila, da sta lahko šli zraven tudi Živa in Sara, pa seveda tudi dedi in babi, ki sta ju pazila medtem, ko smo se Metka, Robi in jaz mučili.

Z Alekom sva se zmenila, da bova eden drugemu zajca in izboljšala rezultate iz Ormoža. Na štartu se nisva našla, me pa je okoli četrtega kilometra dohitel in sva skupaj nadaljevala v planiranem tempu. Do sedmega kilometra je še dobro kazalo, potem pa sem začela crkovati - pulz sicer kar visok, počutje solidno, ampak noge niso hotele. Komaj sem čakala, da bo okrepčevalnica, da sem lahko hodila. Še dobro, da je bil Alek z mano, ker drugače bi verjetno kar odnehala. Tako me je vlekel do predzadnje okrepčevalnice (hvala ti!), potem pa sem ga zgubila. Za nameček mi je (spet) crknil mp3. Uspelo se mi je privlečti do Radenec, kjer so v prvem rondoju stali naši in se mi je moja sestra drla, da sem skoraj tak hitra kot ona - na srečo še ne ;))



Zadnji metri so se kar vlekli in ciljni šprint je bil glih v planiranem tempu. V cilju se je kmalu za mano spet pojavil Alek - je bil samo kakih petdeset metrov za mano. Časa seveda nisva izboljšala - na žalost sva bila precej slabša kot sva planirala. Ampak bo še dosti prilik za osebne rekorde - upajmo v malo "boljšem" vremenu.

Pa še moja kalvarija v številkah/sliki.


Povprečni pulz 172 - še malo pa bi tudi jaz rabila rešilca.


Živo pa so bolj kot celi kraval okoli maratona zanimali kamni :))




6 komentarjev:

  1. Menda na 1. sliki ni nasmeh na ustnicah, ampak sufer (kot se eni izražajo)? Ena izkušnja več za tabo in upam, da kljub vsemu lep dan, če ne drugega pa izlet. To šteje.

    Iz nekih, precej zanesljivih virov izvem, da danes rojstni dan slaviš. Zato za trenutek odloži delo, sezuj teniske, si obriši pot iz čela, udobno namesti v svoj najljubši stol ali fotelj, globko vdihni in prisluhni:

    http://www.youtube.com/watch?v=sbedTXuap-MVse najboljše! Tvoji naključni prijatelj & fam. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Halo Tine! pa ne rabiš zdaj vsega izdat, no. Po moje je tisto na ta prvi sliki safer in ne nasmeh. Naj slavljenka sama pove...

    @Tatjana: kljub vsemu čestitke za tale tek. Meni je asfalt in kontinuirano tekanje totalna muka. In ga najbrž ne bom več prakticirala... Živela treking liga!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za čestitke!

    Ma pa Sebi prav. Trpeti je treba z nasmeškom na obrazu ;))

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse najboljše za rojstni dan! pa da se ti uresničijo vse skrite želje.

    če ne bi skrivala, da maš RD, bi pol tudi jaz prišel na maraton. :)


    Treking liga mene tudi full mika, samo ko beren, da si nakateri z gpsom ne znajo pomagat, pol se sprašujem, če je to za mene. 1. nimam gps, 2. to bi jaz mel bolj za nek oddih in sprostitev, ne pa da bi možgančke na polno napenjal, da se ne bi zgubil.

    lp,L

    OdgovoriIzbriši
  5. Leon, hvala! Sicer pa na Facebooku vse (razen letnice) piše ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. ma na FB se ne morem prijaviti, ker sem registriran z starim mailom, ki ga nimam več v uporabi, gesla pa ne vem več. tako da mi tudi nadomestnega gesla ne morejo poslat, ker je tisti stari mail ukinjen :)

    lp,L

    OdgovoriIzbriši