sobota, 9. maj 2009

Vroče za crknit

Zjutraj sem si naredila običajni zajtrk za pred tekom, ob branju Večera spila še eno kavo z mlekom, spakirala Živo, Enis jo je pobral, jaz pa sem šla tečt. Zadnji malo daljši tek pred 21tko naslednjo soboto v Radencih. AccuWeather napoveduje podobno vreme kot danes. Štartala sem malo po deseti, na termometru že 20 stopinj. Prva dva kilometra tečem na izi - med njivami proti Kamešnici v senci omamno dišečega akacijevega gozdička. Uh, bo lep tek danes, si mislim. Pa je bil tja do devetega kilometra, potem pa naenkrat težke noge, potem pa samo še mučenje. Zadnja dva kilometra pa sploh. Dišeče akacije niso nič pomagale. Ponavadi med daljšim tekom vsakih 7 do 8 km spijem pol litra vode z okusom, danes sem se pa odločila, da bom spila samo pol flaše, naslednjo polovico pa v drugem krogu. Samo do zdaj je bilo tudi precej bolj hladno. In sem lepo dehidrirala. Lepa šola za naslednjo soboto.

Za tolažbo sem si naredila kavni šejk po receptu iz majske številke Runner's Worlda.


No, sem ga malo priredila, ker nisem imela vseh sestavin - grškega jogurta, čokolade in ledu. Evo mojega recepta: 1 lonček navadnega jogurta (180 g) + 1 jogurtov lonček čokoladnega sojinega mleka + 1 zmrznjena banana + 1 žlička instant kave + palični mešalnik na ful = mnjami uživanje

7 komentarjev:

  1. Res dober napitek, prav za uživanje po teku. Hvala za recept in link.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zakaj ne uporabljaš kamelce?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ker ne znam piti iz nje. Ko smo šle nazadnje na Pohorje se mi je zdelo, da celi čas pijem, potem pa sem doma ugotovila, da sem v štirih urah spila samo pol litra. Katastrofa! Zdaj jo bom doma nosila, da se naučim piti. Škoda, da je ne bi uporabljala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je škoda. Ker je zadeva dobra. Malo vadiš, saj se hitro navadiš in naučiš...

    Jaz pa ponadavi prehitro spraznim mojo kamelco...

    OdgovoriIzbriši
  5. haha, ko na treningu zelo trpimo, to takoj izkoristimo za izgovor, da smo si zaslužili kakšno sladico. :)

    lp, L

    OdgovoriIzbriši
  6. Leon, to je napitek za po treningu in ne sladica ;))

    OdgovoriIzbriši
  7. Na vreme pa kar pozabi, nič ne bo tako kot je bilo ;)

    OdgovoriIzbriši