nedelja, 3. maj 2009

Ormoški polmaraton

Ko sem v soboto zvečer na TF videla profil proge me je kar stisnilo. Še dobro, da sem se zmenila z Urošem in Leonom, ker bi drugače mogoče ostala kar doma. Sploh, ker je zjutraj zgledalo kot, da bo deževalo. Pri prijavah je šlo kot po maslu - sem pa po prijavnici ugotovila, da so me malo pomladili, potem pa mi je Leon povedal, da so me na seznamu, ki je visel na ograji kar konkretno postarali - letnik 1960 pa že nisem :))) Potem ugotovim, da sem pozabila napolniti telefon in imam samo še dve črtici. Eh, verjetno bo že zdržal dve uri, si mislim. Malo pred štartom pa vidim, da je samo še ena. S Fiftijem se zmeniva, da greva skupaj, tempo okoli 5:40 min/km. Malo morgen. Že na štartu smo se zagnali kot norci, potem pa je šlo tako tudi po prvem klancu. Tempo hitrejši kot na treningih, pulz pa v višavah. Tak bom crknila na koncu, sploh ker bo glede na to, da gre zdaj po klancu navzdol, potem šlo navzgor. Kaj bo pa bo, si mislim.




Okoli petega kilometra je Fifti ugotovil, da lahko gre še hitreje in je potegnil naprej. Nekaj časa mi ga je še uspelo zasledovati, po obratu pa se je razdalja med nama počasi povečevala. Zgleda se je odločil, da ga noga vseeno ne boli tak fejst. Izbrani mp3ji s Sebijinega CDja so bili zadetek v polno. Samo, da bi mi telefon do konca zdržal. Pa ni. Dva kilometra pred koncem, glih ko bi mi najbolj koristil, je spustil dušo. Glavno, da je nisem jaz. Kljub temu, da sem mela celi čas kar visoki pulz, sem se počutila dobro in če bi mela jajca, bi lahko bila še kakšno minuto hitrejša. No, pa tudi zdaj mi ni šlo tak slabo - kar precej boljše kot sem mislila, da mi bo - 1:53:26, kar je bilo zadosti za 7. mesto absolutno in 2. mesto v kategoriji.



Je pa bil res fajn tek - dobra organizacija, dobra družba, pa še vreme je sodelovalo. Predvsem pa razgibane proge niti niso tak slabe. Bomo videli kak bo šlo čez dva tedna v Radencih kjer je ravnica.

8 komentarjev:

  1. Čestitke! Dobra si bila, čeprav sem jaz potiho upala na kakšno minutko bolje ;-) bo pa zato v Radencih letetoooooooooooo!
    Super si v vsakem primeru!

    Ps.: Lupčka tisti sladki češnjici na spodnjih slikcah ;-*

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke! Če bi ti imela jajca bi pa žal morala nastopiti v kakšni drugi kategoriji:)

    inot

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo, super si. :))) Barbi

    OdgovoriIzbriši
  4. O bravo, čestitke za doseženo drugo mesto. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. meni se pa je zdel maraton ravninski, razen enega tistega klančka, ki zame itak ni klanec omembe vreden, saj pri nas doma vedno laufan po Kapelskih goricah, tak da me taki majhni klančki sploh ne motijo.

    sicer pa si vseeno hitro laufala. za mano pa tudi nisi dosti zaostala. sem se precej bal, da boš hitrejša od mene in ti bom s težavo sledil, pol pa sta s fiftijem prepočasi začela in se mi zdi, da sem vsi vso prednost nabral na štartu.

    na eni postojanki je domačin ponujal jabolčni sok, ki pa itak zgleda kot beli špricer ;). sprva sem ga odklanjal, misleč da gre za špricer, vendar ko mi je rekel, da je jabolčni sok, pa se kar hitro nagnil. :)

    lp,Leon

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem za čestitke!

    @Sebi: sploh se ne spomnim kdaj sem nazadnje laufala s povprečjem 5:20 min/km :))) Se mi zdi, da daljnjega leta 2007 :)))

    @Inot: samo takrat bi bila druga od zadaj ;)))

    @Leon: ti se podcenjuješ - mislim, da bi lahko šel še hitreje, sploh če bi se bi se bolj sistematično spravil trenirat. Za tisti jabolčni sok pa sem tudi jaz mislila, da je špricer :))) V avtu si pozabil vrečko - ti jo bo Uroš prinesel.

    OdgovoriIzbriši