sreda, 13. maj 2009

Sladkosnedi

Prejšnji teden mi je Inot naredil lušte s svojim skutnim kolačem. Nisem se ga spravla pečt, ker nimam dveh pa pol ur časa za peko, pa še malo pretežka zadeva je to za Živin želodček. Na žalost je dete sladkosnedo po mami, pa je dretje, če ji ne daš vsaj za probati. Sve pa spekle skutno tortico za katero rabiš 15 minut. Pa ne s kupljenim biskvitom, ampak s pečenim v mikrovalovki. Sicer zgleda malo bled, je pa po okusu in strukturi enak kot klasično pečen. Recept zanj je našla moja sestra na Kulinariki in ga malo predelala.

Za biskvit rabiš 4 jajca, 150 g sladkorja, 200 g moke, 1 pecilni prašek, 1 vanili sladkor in 1 navadni jogurt. Iz teh sestavin narediš testo (zmiksaš jajca s sadkorjem in vmešaš moko s pecilnim praškom ter jogurt) in ga daš v namaščen keramičen ali steklen pekač (tak, ki gre v mikrovalovko) ter pečeš 10 minut na najvišji moči (jaz sem na 800 W). Ko je pečen - zgleda sicer bolj surov, ampak ni - ga pustiš še malo stati, potem pa vzameš iz modela.

Poleg testa rabimo še eno Mercatorjevo pasirano skuto, eno sladko smetano in breskvov (ali pa kakšen drugi) kompot. Sladko smetano zmiksamo, sladkamo po ukusu (jaz sem dala 3 žlice) in narahlo vmešamo skuto.


Ko se testo ohladi, ga dvakrat ali trikrat prerežeš. Posamezne plasti testa navlažimo s sokom od kompota, namažemo s kremo in potresemo s sadjem.



Del kreme in malo sadja si prihranimo za okrasitev. Ne zgleda preveč lepa - krema je bila malo pretekoča, ker skuta in smetana nista bili hladni - je pa bila toliko boljša.

Tak pa je zgledala, ko smo jo jaz, Živa in moja sestra sprobale ;))

Zvečer, ko sem prišla iz Maribora, pa je je v hladilniku ostal samo en mali košček.

4 komentarji:

  1. auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    Ne bomo nič hujšali:)

    inot

    OdgovoriIzbriši
  2. če samo bežno pomislim koliko kalorij ima tale tortica, potem se takoj spomnim trpljenja s kakšnega maratona.

    že itak ne jem pretirano dosti, poleg tega sem kar aktiven, pa kile ne grejo dol. kaj bi šele bilo, če bi pri vsakem kosilu na študentski bon zraven pojedel še sladico, ki zgleda kot kos najboljše torte na kakšnem RD? potem bi moral delat robičeve treninge, cca 8h/dan. ;)

    lp,L

    OdgovoriIzbriši
  3. @Inot: proti tvoji je ta dietna ;))

    @L: saj ne rabiš cele pojesti - en kos pa tudi ni pretirano kaloričen. Skuta je posneta, pa cukra tudi ni tak strašno dosti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mjam, očitno je že čas, da tudi jaz kaj spečem in vam naredim lušte!!! ;)

    OdgovoriIzbriši