nedelja, 15. februar 2009

Marko skače ...

"Lisička je prav zvita zver" in "Huda mravljica", pa še ena kitica "Tinke Tonke" je moj repertoar otroških pesmic, ki sem jih danes mislim da stokrat zapela na poti iz Maribora v Mursko Soboto. Pa ne zato, ker mi ne bi delal radio v avtu, ampak ker je to edini način, da pomirim Živo med vožnjo. Komaj se je privadila lupinice, že jo je prerasla in zgleda bo privajanje na avtosedež ista zgodba kot je bilo z lupinico. Par minut je vredu, potem pa začne jamrati, ker mora biti pri miru, pa dudo bi rada ali pa je žejna, ... nekaj ji manjka in potem sledi jok. Enkrat poleti, ko sve se peljale v Mursko Soboto - po avstrijski strani, ker je bilo več možnosti za ustavljanje, kot po stari cesti iz Maribora - sve se 10 kilometrov od Bad Radkersburga kjer se je zbudila do Murske Sobote vozile pol ure. Komaj sem jo pomirila in že sve krenile naprej, že spet se je razkurila. Histeričen jok. Pa nič ni pomagalo. Po še ene parih podobnih vožnjah sem končno ugotovila, da pomaga petje. Sem probala na muziko na radiu. Ni palilo. Pa zraven k otroškim pesmicam na CDju. Tudi ni bilo vredu. Samo če jaz pojem. Ni mi jasno najbolj zakaj, ker moje petje ni nevem kako dobro. Pa repertoar tudi ne. Ha ha. Ampak glavno, da se ni treba ustaviti na čisto vsakem odstavnem postajališču. Me je že zdaj strah kako bo jutri na poti do Umaga. Še dobro, da gre tudi dedek, ki obvlada skoraj vse pesmice iz "300 narodnih". Mogoče se še jaz naučim kakšno zraven. Ha ha ha.

3 komentarji:

  1. Ob priliki moraš tudi nam kakšno zapet..:))

    inot

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri nas je bil hec, ko si je, takrat nekaj- mesečna Ana, izbrala za uspavanko Lili Marlen od Kreslina. Tudi če se je pred tem drla ko zverina, je že ob prvih taktih te muzike utihnila in nato do konca 100% zaspala :)
    Marjetka

    OdgovoriIzbriši