četrtek, 5. februar 2009

Pr****** virusi

Končno je tudi mene dotolklo. Mama pravi, da sem itak zelo dolgo zdržala zdrava glede na to, da ima Živa bronhitis že dva meseca. Poleg tega je bila prejšnji teden bolana tudi ona, ta teden pa še oče. Hiša je polna virusov. Glava me boli za znoret, oči imam rdeče, kašljam, iz nosa mi teče, pa še vročino mam. Premišljujem, če naj grem k zdravniku - moja zdravnica je v MB in v trenutnem stanju se nisem sposobna peljati, k dežurnemu pa nočem. Na koncu bom itak samo lekadol dobila, pa počitek in dosti čaja z medom. Se mi ne da tam par ur čakati in še kaj zraven pobrati. Zaenkrat se nalivam s čajem z medom, jem aspirine in Sinecod.

Upam samo, da ne bo na koncu spet Živa zbolela - pediatrinja je ravno danes rekla, da ji v pljučkih nič več ne piska, inhalatorje pa bo imela še naslednjih 14 dni na 12 ur. Samo da ji bo uspelo ostati zdrava do cepljenja, ki ga že tri mesece prestavljamo.

4 komentarji:

  1. poskusi s sokom rdeče pese. Jaz ga obožujem in mi tudi pomaga.
    Inot

    OdgovoriIzbriši
  2. Bom probala. Mogoče je tudi Živi pomagal - poleg korenčka je to njeni najljubši sok. Vsak dan ga ene 2 deci rukne. Ma en čuden okus ta moj otrok ;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Živa, reci mamici, da naj se neha delati bolna, ker jutri pridem domov in bomo lahko šli kam ven. :)

    imam dovolj računalnika za en čas. v treh dneh sem skup spravil vsaj za 40h modeliranja na računalniku.

    Leon

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz pa priporočam veliiiko vroče limonade z medom. Zelo pomaga, preizkušeno.

    lp.

    OdgovoriIzbriši