ponedeljek, 23. avgust 2010

Izziv: po osmih tednih

Osem tednov je minilo od začetka mojega izziva. Verjetno moram najprej napisati, če sem dosegla zastavljene cilje. SEM! V soboto zjutraj je tehtnica pokazala 59,9 kg, meter pa naslednje številke:
Obseg trebuha pri popku: 74 cm ... - 5 cm
Obseg trebuha na medenični kosti: 84 cm ... -2 cm
Obseg bokov: 97 cm ... 3,5 cm
Obseg stegen na najširši točki: (L/D): 54 / 54 cm ... - 5,5 / 5 cm
Obseg stegen na sredini (L/D): 50 / 50 cm ... -2 / -2 cm
% maščobe glede na mojo (poceni) tehtnico pa je trenutno 22,1 % oziroma 2,3 % manj. Juhu!
Razlika je očitna tudi v živo. Kar dobro mi je pobralo maščobo s stegen - to mi je bil vedno najbolj problematičen del, s katerega špeh nikoli ni in ni hotel iti dol. Zgleda se res ni potrebno bati velike količine vaj za noge, ker res pomagajo. Mi pa je še vedno ostalo nekaj špeha. Pa tudi na trebuhu, kjer imam zdaj še problem odvečne kože. Ampak po izkušnji po porodu tule pomaga samo čas. V glavnem: TT treningi so prava stvar!
Čeprav sprva nisem načrtovala, da bom na koncu poslala svoj esej in slike na TT transformation contest, sem jih. Kaj bo, pa bo. Če mi uspe priti med finaliste, pa bo treba počakati še par dni. Ta čas pa nadaljujem s temi treningi, ker septembra se začne nov izziv ;)

2 komentarja: