torek, 24. avgust 2010

Juhu! Sem med finalistkami na TT contest!

V kategoriji ženske do 40 let. Za vsak glas za mene (contestant 6) se vam že vnaprej zahvaljujem! :)

9 komentarjev:

  1. Kapo dol in globok priklon! Glas zate je oddan!

    Ps.: Si me prepričala in tako navdušila, da ti dam sedaj 3 tedne časa, da sestaviš trening zame... Nov izziv že imam ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo glas sem oddala držim pesti. Se morava nujno dobiti na kaki kavi, da te vidim še v živo.Super izgledaš ;)) Lp Barbi

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vsem za glasove in pohvale! :)
    @Sebi, dobiš program in priganjalko ;)
    @Barbi: sem slišala, da ti še "hujše" izgledaš ;) Se bomo zmenile enkrat naslednji teden za kavo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo!!!
    Odkar si pisala sem gor o TT brskam za informacijami, pa sem te ravno hotela malo več povprašat, pol sem pa videla, da si mi na vsa osnovna vprašanja odgovorila že v svojem "eseju" za tekmovanje. Super si!!!
    A je potem najbolje, da jaz tudi preko FB-ja kontaktiram Craiga ali naj raje kar tebe???:))))
    Sam jst nimam samo 5 kg za izgubit, ostalo pa vse isto (cajt me baše k svina zdej ko imam hčerkico). In zdele me tko drži, ko sem te videla, da bi se najraje prijavila na septembrsko tekmovanje, tok da se v ta zadnjo brcnem:)))
    Sam res, ful si mi za zgled.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca hvala :)
    Ravno zdaj ima ponudbo za en komplet treningov in priročnikov za 1 $. Poglej tu ;) Bi bil dober začetek s tem. Pa prijavi se na tekmovanje, ker ti to res da dodatno motivacijo, sploh če razbobnaš to vsem naokoli ;))) Potem že ne moreš navelko grešiti ali pa špricati treningov.

    OdgovoriIzbriši