četrtek, 19. marec 2009

Najboljši sosed

Danes sve se z Živo odpravile v Mercator, da bi naročile stvari, ki jih potrebujemo pri renoviranju stanovanja - ploščice za kopalnico, tuš kabino in kad, armature, laminate, WC školjko, ploščice za tla v kuhinji, pečico in kuhalno ploščo. Po dveh urah v trgovini sve odšle domov samo z rezerviranimi armaturami, preostalo pa bom morala iti nazaj v soboto dopoldan, ker danes ni bilo nobenega, ki bi mi izrisal kopalnico (pa polna štacuna prodajalcev). Ko sem hodila po trgovinah s pohištvom, sem bila tudi v dveh trgovinah Mercator Pohištvo. Stanje s prodajalci isto kot danes - skoraj nobene stranke, vsaj dva prodajalca, ti pa čakaš. Isto je v njihovih živilskih trgovinah - kot, da so prodajalci cepljeni proti hitrosti. So pa vsaj prijazni. Edini razlog zakaj bom kupila stvari tam - drugje so približno enake cene - je brezobrestno obročno odplačevanje s Piko, pa še popust dobiš enak, kot če plačaš z gotovino. Zdaj pa grem brat Tinetov elaborat o WC školjkah, ker od prodajalke danes ni bilo nekega haska. Sem jo prosila, da mi pokaže par WC školjk s talnim odtokom, pa mi je iz celega kupa školjk, ki jih imajo razstavljene pokazala samo eno, ki jo imajo v akciji. Ahhh ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar