ponedeljek, 23. marec 2009

Groza

Teta Metka je danes Živi in Sari kupila gugalnico. Najprej smo jo komaj spravile domov - kako velika je škatla, midve pa z vozičkoma, sve opazile šele, ko jo je plačala. Potem sem jo jaz namontirala na vejo naše češnje in ugotovila, da se midve z Metko na njej kljub temu, da bi naju po kilah še zdržala, ne bove gugale, ker imave prevelike rite. Pa jo je prva sprobala Živa in ji je bilo kar zabavno, dokler ... Samo naenkrat se je nagnila naprej, gugalnica pa tudi in malo je manjkalo, da bi padla ven. Srce se mi je kar ustavilo. Na srečo je obvisela z glavo navzdol. Niti pisnila ni. Me je kar groza, ko pomislim kaj bi lahko bilo.
Sem pa kriva jaz, ker vrvi niso bile pravilno nameščene.

2 komentarja:

  1. Še preden sem prebral do konca sem pomislil na vrvi. Pri nas se je zgodilo enako, enaka gugalnica, enako srečen konec.

    OdgovoriIzbriši
  2. ker se je vse ok končalo, kar sem prej prebrala, lahko priznam - sem se pošteno nasmejala.

    OdgovoriIzbriši