nedelja, 22. marec 2009

Kopalnica

V petek sem za foro poklicala še v Salon keramike in kopalnic Kema, da vidim kako je z dobavljivostjo ploščic pri njih. Prijazen prodajalec mi je povedal, da jih sicer nimajo na zalogi, je pa načeloma dobavni rok za ploščice Gorenje kakšen teden ter naj pridem, da mi naredijo izris, da vidimo koliko ploščic sploh rabim. V Mercatorju so mi pa rekli, da je dobavni rok 45-60 dni. Kaj za vsakega kupca posebej ploščice delajo ali kaj? Tako, da sem se lepo odpravila v Kemo, naredili so mi izris, preverili če jih imajo v Gorenju na zalogi in jih imajo. Odlično! Ploščice naročene in pridejo do petka.



Tako bo predvidoma zgledala kopalnica. Če bomo lahko premaknili bojler - to bom zvedela jutri - se bo razpored malce spremenil. Potem bo tam kjer zdaj stoji tuš, umivalnik, tuš bo tam kjer je zdaj pralni stroj in boljer, to dvoje pa bo med tušem in WCjem. Pri takšni razporeditvi bo manj dela s prestavljanjem odtoka ta tuš.

2 komentarja:

  1. lepo zgleda ta kopalnica. a bi lahko dala gor večje slike? a to majo kak program na netu, da si lahko sam izrišeš kopalnico?

    L

    OdgovoriIzbriši
  2. Kopalnico ima, kopalnico ima... ;)

    OdgovoriIzbriši