četrtek, 26. marec 2009

Mojster za vse


Moj oče. Ne mara preveč mojstrov - razen našega soseda vodovodarja in keramičarja. Pravi, da so šlampasti, površni, ... in da on dosti boljše naredi. Kar je tudi res. Ampak traja pa tudi precej dlje. Danes je najprej odštemal in odstranil vodovodne cevi v kopalnici in kuhinji, jaz pa sem medtem ugotavljala kako je speljana električna napeljava, da ne bi pri štemanju za novo slučajno kaj presekala. Potem sva v kopalnici sprobala nov rezkar za beton in ugotovila, da je priklop sesalca čisto brezveze, ker večina prahu itak leti ven pri rezilih. Joj, sva se nažlra prahu kljub maskam. Drugače je pa super. Za tem pa je prišla na vrsto dnevna soba. Začne rezati. Gre kot, da bi rezal sir. Ker nisem rabila nositi sesalca za njim, mi je rekel, da nima smisla, da tu prah žrem in naj grem v Živino sobo. Čez par minut pride za mano in pravi: "Joj, ka san napravo!"


Kar je je, samo še več dela si je naredil. Boljše, da je omet padel dol zdaj kot pa čez pol leta. Bova pa v nadaljevanju ubrala drugačen način. Upam, da malo manj destruktiven.
Potem se je spomnil, da morava še odštemati odtoke v kopalnici in pogledati kakšno je stanje v steni za WCjem - če bo možen podometni splakovalnik ali ne. Skoraj končava in meni zazvoni telefon. Čez par minut pride za mano in pravi: "Mislim, da sem luknjo do sosedov naredo. Idi dol vprašat, če majo luknjo v stropu." Neverjetno! :))) Na srečo je bila samo luknja v plošči in do sosedov verjetno še kakšnih 15 cm.
Po vsem tem si mu ne upam pustiti, da bi sam menjal okno v Živini sobi. Vem, da ni komplicirano, zgodi pa se lahko marsikaj. Ampak njemu je to težko dopovedati. Zdaj je začel lobirati že pri Živi - zadnjič ga je mama slišala kako ji je govoril: "Živa, povej mami, da bo dedek okno menjal, za razliko pa ti bo v Freeriderju en lepi bicikl kupo." Ha ha ha.

8 komentarjev:

  1. Ti začni lobirati pri Živi naj dedka prepriča, da bodo strokovnjaki menjali okno. Z razliko v ceni pa ji boš lahko nov avto kupila ;-) (glede na to kaj vse se vama dogaja... Če okno pade na parkirišče... no good)

    Ps.: drugače pa je tvoj oče pravi majster. Tako kot Tine ;-) To je dobro vedeti!

    OdgovoriIzbriši
  2. To me je pa nasmejalo. S tvojim očetom bi bila dober par. :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma kaj par, cela ekipa bi se našla :))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Vreme točno, ti si tudi na parceli bajtico pedinal... "A je to" ekipa! Super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa še jaz dodam moja dva domača mojstra pa lahko že začnemo tržit storitve. :)))))

    Boš pa pol ena važička v novem stanovanju, ko bo vse zrihtano. Sicer pa kapo dol domačim mojstrom, kljub manjšim težavam se pa vseeno kaki ejro prišpara. Lp Barbi

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma a je to je pri nas zaščitna znamka :))

    Tatjana ko boste skoraj gotovi pa vas čaka še: http://www.youtube.com/watch?v=xKNqUFAFJNE

    OdgovoriIzbriši
  7. dodam še mojega fotra. On da vse v vaservago in ima pri bajti zdaj asimetričen kamin. Drugače je pa gradbenik po poklicu :-)))

    OdgovoriIzbriši