četrtek, 18. marec 2010

Rim, prihajam


Stvari večinoma pripravljene in čakajo na mizi, da jih jutri zložim v kovček (ga moram še iti iskat k staršem). S treningi sem zaključila, zdaj je kar je in do cilja bom prišla v vsakem primeru. Danes sem opravila še zadnji tek. Po planu bi morala jutri še enega kratkega čisto na izi, ampak dvomim, da mi bo uspelo, saj imam še nekaj stvari za postoriti in odpeljati Živo k mojim staršem v Mursko Soboto. Popoldan pa moram ujeti vlak za Ljubljano od koder bomo preko Villacha krenili v Rim. Je sicer okoli riti v žep, ampak najboljša varianta, pa še cenovno ugodna.
Prehlad še vedno vztraja, sicer malo pojenjuje, imam pa še vedno zamašen nos, kar pa ni ravno prijetno pri teku. Upam, da bo Sinupret pomagal, če ne pa imam v rezervi še Coldrex. Po dosedanjih izkušnjah se s Coldrexom počutiš boljše samo dokler ga jemlješ, ko pa nehaš pa si bolj ali manj na istem kot na začetku.
Tudi vremenska napoved za nedeljo se je od torka zelo popravila. Namesto dežja bi naj bilo dopoldan sončno, popoldan pa oblačno. Juhuhu! Bo pa kar toplo, ampak boljše to kot pa dež!
So pa zgleda živčki že na delu, saj kljub temu, da sem danes spila kavo samo zjutraj, trenutno ni niti duha ne sluha o utrujenosti ali zaspanosti. Bo pa v nedeljo povsem drugače. Plus boleče noge ;))

Ni komentarjev:

Objavite komentar