sreda, 3. marec 2010

Po dobrem letu na suhem ...

danes ponovno plavanje. Me je malo skrbelo kako mi bo šlo, ampak to je zgleda kot vožnja z biciklom - ne pozabiš tak hitro. V eni uri (minuta gor ali dol) sem preplavala 2 km. Lepo na izi. V primerjavi s Sebi in Barbi, sem jaz plavajoči polžek ;)

V procesu selitve sem nekam založila plavalna očala in kapo tako, da sem morala včeraj po nakupih. Po pol ure sprobavanja v Intersportu sem končno našla očala, ki so se mi zdela vredu. Da ne bo kdo mislil, da kompliciram glede izgleda, ampak imam ozek obraz in mi pri večini očal zateka ob strani, če pa zategnem pasek pa me tiščijo. Večina me itak tak zadihta, da imam potem še en dan kroge okoli oči kot kakšna panda. Pri novih mi zateka ob straneh, pa še kroge okoli oči imam. Nujno moram najti svoja stara očala! Niso bila popolna, so pa bila od vseh do zdaj še najboljša.

4 komentarji:

  1. Sem premišljevala o njih, samo v Intersportu jih niso imeli. Zgleda jih bom morala naročiti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Eh, kurc pa očala! Ko natreniraš točno veš koliko zavesljajev rabiš do drugega konca bazena, pa obrat in hop dalje. Potem lahko z zaprtimi očni plavaš. Eh, v spanju lahko plavaš ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Torej odpadejo trijatlonska očala :)))

    OdgovoriIzbriši