četrtek, 14. januar 2010

Sredino popoldne na Pohorju

V Mariboru oblačno, na Arehu pa sonce.

Po kar nekaj urah vadbe po štadionu na Rogli je prišel čas, da sprobam prave tekaške proge. V nedeljo sem za konec tudi na Rogli pretekla najkrajšo progo, ampak tamkajšnje proge niso najbolj primerne za začetnika - ravnega ni skoraj nič in se ali mučiš v klanec ali pa na spustu moliš boga, da se ne raztreščiš ;)
Na Arehu pa je druga zgodba. Osrednji del 2,6 km proge je bolj ali manj raven in sem lahko utrjevala svoje znanje.

Po dobri uri vožnje gor in dol, sem postala prav ponosna na sebe kako dobro mi gre in sem hotela pokazati Ivotu kako dobro obvladam. Potem pa rahlo razočaranje - palice zapikujem preveč na široko, pa noge mam preveč narazen, pa premalo časa drsim, ... Pa sva še malo povadila tehniko.
Da se bom vozila tako kot treba, pa bo potrebno še kar nekaj vaje in potrpljenja.

Za konec pa sva se šla še malo razvajat v savno v hotelu Bellevue. Bila sva prijetno presenečena nad urejenostjo in prijaznostjo osebja pa tudi cena je precej nizka. Škoda edino, da nimajo infra savne in bazenčka z mrzlo vodo. Imajo pa tunel presenečenja, ki je rabno tako "šokanten" kot bazenček ;)

6 komentarjev:

  1. V tisti tunel presenečenja nikoli več ne grem. Voda šprica iz vseh strani, presenečenja pa od nikoder!

    OdgovoriIzbriši
  2. A ti še spoh kaj v službo hodiš?!? Ali se samo naokoli naganjaš?!? Za naju z Barbi itak nimaš več časa... Nedosegljiva vedno in povsod... Brezveze!

    OdgovoriIzbriši
  3. @Tine: tisti curki mrzle vode so pa veliko presenečenje. malo je manjkalo, da bi odšprintala iz tunela ;)))
    @Sebi: pol dneva v službi, druga polovica pa dopust ;) vem, da vaju z Barbi malo zanemarjam - obljubim, da si bom vzela čas tudi za vaju ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Da ne bom spet jaz kaj kriv :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Itak, da si ti kriv! Kdo pa drugi?!? Jaz? Šaljivec!

    ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Noro lepa narava. Blagor vama.

    OdgovoriIzbriši