petek, 15. januar 2010

No pa sprobajmo, če dela

Po skoraj dveh mesecih sta se včeraj končno prikazala kar dva mojstra in zamenjala grelec v moji novi pečici. Preden sta odšla sta jo sprobala, ampak na kratko: počakala sta le toliko, da se je segrela na 250 stopinj in ker varovalke ni več vrglo ven, sta proglasila, da dela. Baje. Itak je eden izmed njiju pri prejšnjem obisku izjavil, da s pečico sploh ni nič narobe, čez minuto pa je že bila tema. Torej je bil potreben malo daljši test in ker smo sladkosnedi, je padla odločitev, da bo krstna peka nekaj sladkega. Nekaj kar se hitro naredi. Pa sem se odločila, da po spominu naredim "jabolčni drobljenec".
Pred prvo uporabo pa je bilo potrebno pečico še pregreti. Po navodilih: 250 stopinj za 15 minut. Še en test, preden sem se spravila pečt. Boljše, da crkne med testom kot da ostanemo z napol pečeno sladico. Na srečo ga je pečica uspešno prestala
Potem pa sem se končno spravila k peki. Najprej sem v pekač dala na kockice narezana jabolka (3 in pol - eno polovico pa sva vmes pojedla) in posipala z eno vrečko vanili sladkorja. Ko je bilo že v pečici sem se spomnila, da sem pozabila dati še začimbe za jabolčni zavitek (mešanica cimeta, klinčkov, ...), ampak je bilo že prepozno. Nič hudega, ker je bilo ravnotako užitno. Potem pa sem v posodi zmešala moko (3/4 skodelice), muesli (3/4 skodelice) in kokos (1/2 skodelice) ter to prelila z mešanico stopljene kokosove masti (okoli 50 g ker sem odrezala od oka) in ene velike žlice medu. Vse skupaj sem malo premesila, da so nastale malo večje drobtine, in naložila čez jabolka. Potem pa sem vse skupaj dala v pečico, ki se jo vmes ohladila na 180 stopinj.

Po pol ure peke pri 180 stopinjah ...

in čez deset minut ...

Ali je bilo tako dobro ali pa smo bili tako lačni, ampak za pozneje ni ostalo nič ;)

Živa pa je tudi že pobrala nekaj od dedija ;)

2 komentarja:

  1. Res dobro vprašanje ali je bilo tak dobro ali je bila taka lakota.
    Le kaj od tega bi lahk blo ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja tu je odgovor, blo je dobro, RES!

    OdgovoriIzbriši