četrtek, 7. januar 2010

Izgled ni vse

Zadnjič mi je v oči padel recept za krompirjev praženec. Vse sestavine, razen skute sem imela doma, skuto pa sve z Živo spotoma kupili v sosednji trgovini. Jaz ne bi bila jaz, če seveda ne bi malo eksperimentirala. Kot prvo je bilo kuhanje krompirja - namesto celega, sem ga skuhala kar narezanega. Potem sem namesto bele moke dala večzrnato moko iz Hoferja, skuto so v naši trgovini itak imeli samo ene vrste in ta je bila Vipavska posneta pasirana, pa namesto edamca sem dala lahkega Jošta in malo parmezana. Ker recept zahteva, da masa stoji še pol ure - verjetno, da se moka in zdrob napneta - sem vse razen krompirja zmešala in pustila stati medtem, ko se je krompir kuhal.
Kljub temu, da je bil krompir narezan, se je kuhal dobrih 20 minut. Ta čas je Živa postala malo lačna in sve pojedle solato - njeno najljubšo rdečo peso oziroma "peši" ;)



Hkrati smo opravili tudi test učinkovitosti odstranjevalca madežev: Epsil gel iz Leclerca, ki stane samo 1 EUR, je odstranil vse madeže rdeče pese. Kot v reklami za Vanish, s tem da v resnici Vanish sploh ni tako učinkovit ;))
Potem, ko sve se malo najedli, pa sem v kuhinji dobila asistentko in peka praženca se je pričela.

Zadeva sicer ni zgledala tako dobro kot na sliki - po moji oceni je bilo vse skupaj malo preveč pocasto - je pa bila kar vredu okusa. Preskuševalca pa sta bila tudi zadovoljna. Sploh Živa, ki je Ivotu pojedla pol krožnika ;))

8 komentarjev:

  1. Jaz pa sem vedno bolj suh ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Če pogledam s tega stališča, se moram res dobro zamisliti o moji kuhi ;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kuhinja je vredi sam kaj, ko mi vse z krožnika pobereta ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mogoče bi morala še jaz priti k vam za kakšen teden ali dva... Shujšala bi, pa še naspala bi se... Dve muhi na en mah! Samo še povabilo čakam ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Aja: na tretji sliki mali paglavec zgleda poredno...

    OdgovoriIzbriši
  6. Sebi, ti kar pridi, ampak ne vem, če bi se kaj bolje naspala, ker pri nas namesto radiatorskih cevi ropota dvigalo.
    Glede hujšanja pa tudi dvomim, razen če boš tudi ti začela z mano laufati (poleg svojih običajnih treningov seveda), hkrati pa boš jedla kot piščanček. Poleg vseh skušnjav v hladilniku - kila čokolade, suho sadje, keksi, ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Aja, mali paglavec pa hitro kako naštima - tudi pri njej videz vara ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale pupa je pa precej podobna naši hčeri - 20 let nazaj.

    OdgovoriIzbriši