ponedeljek, 4. januar 2010

Novo leto, novi rekordi


Prva nedelja v letu 2010. 6 teden 3. Zimskega pokala Peš na Pohorje. Rekordno število udeležencev (207), nov rekord proge (25:31) in seveda najina nova osebna rekorda: 32:12 (Ivo) in 43:45 (jaz). Krožni trening en dan prej seveda ni bil najbolj pametna izbira - so me pekle stegenske mišice celi čas vzpona - ampak j.. ga enkrat je treba začeti.

11 komentarjev:

  1. Ne vem s čem se fujtrate pri vas, da takšne rezultate postavljate. Zaupaj mi skrivnost - sedaj jo bom nujno potrebovala...

    Pa isktene čestitke za super čas! Obema! Moj globok poklon!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta hitri poje enormne količine čokolade. Jaz pa samo kaki košček, ker ne morem samo zraven gledati. Rit sicer malo raste, ampak na mojih performansah se pa tudi pozna ;) :D

    OdgovoriIzbriši
  3. (Ta hitri? Ta hitri?!? Kot da si ti ne vem koliko za njim...)

    Čokolada je ključ do uspeha! Navali narod na čokolado (kakšno posebno ali jevseeno?)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Trenutno je v jelu polkilska Gorenjka s celimi lešniki, drugače pa uniči(mo) kakršnokoli čokolado :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo čestitke obema!

    bom jaz kar ostal na kakavu in na Lindovi 99% :))

    OdgovoriIzbriši
  6. aja pa ne si zatiskat oči,

    to je ljubezen draga moja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimivo tudi jaz pojem veliko čokolade pa komaj prilezem gor:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ljubezen ti da krilaaaaaaaaa (pa še kaj drugega, če ne čuvaš. V mislih imam herpes. Da ne bo kakšne pomote slučajno)!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čokolada ti da krila?? Super odkritje, naslednjič jo pojem pol kile prej ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Da se nehate prepirat, zadnič se je mal mudilo na Roglo, zato smo pohiteli. Eto :)))

    OdgovoriIzbriši