četrtek, 21. januar 2010

Popravni izpit

V navalu navdušenja, da nova pečica končno dela, sem v petek pekla še muffine. V četrtek sem v pecivo pozabila dati začimbe, tokrat pa jajca. Me zdeluje starost ali pa je to pač tako, če delaš več stvari hkrati? Kljub temu so bili muffini užitni. Pravzaprav jim ni nič manjkalo - mogoče so bili malo bolj bledi.
Včeraj pa sem ponovila peko še z jajci in takole so muffini izgledali, ko so prišli iz pečice.

Proti petkovim so imeli malo lepšo barvo, ampak po okusu pa ni bilo nobene razlike.
Pa še recept - mogoče mi bo prišel še kdaj prav, če slučajno založim kam svoj zvezek z recepti ;)
V posodo damo eno in pol skodelico mueslijev, pol skodelice sladkorja, eno žličko začimb za jabolčni zavitek, eno vrečko vanili sladkorja, eno in pol skodelico mleka ter tretjino skodelice olja. Premešamo in pustimo stati vsaj ene pol ure, da se kosmiči napnejo. Potem lahko vmešaš še dve stepeni jajci ali pa tudi ne - na koncu ni nobene razlike - ter dve skodelici polnozrnate moke in en pecilni prašek. Vse skupaj na hitro premešaš in naložiš v pekač za mufine ter na 180 stopinjah pečeš okoli pol ure.

Ni komentarjev:

Objavite komentar