ponedeljek, 25. januar 2010

Mamin športni dan

Živa je kot ponavadi nedeljo preživela z atijem, Ivo se je odpravil v Logarsko dolino na tekmo v teku na smučeh, jaz pa sem ostala sama doma. Lahko bi se dolgočasila, lahko bi prebrala kakšno knjigo, pa tudi stanovanju ne bi škodila manjša generalka. Lahko bi, ampak sem boljše izkoristila prosti čas. Najprej sem šla na Zimsko ligo sprobat nove dereze. Glede drsenja so se odlično izkazale, saj mi ni drselo niti pri spustu nazaj v dolino, tehta pa vsaka ene pol kile tako, da je kar težko tečti z njimi.

Po analizi v La Cantini in "Pogrej in pojej" kosilu pa sem se odpravila še na Areh. Za tek na smučeh je potrebno izkoristiti vsako priliko, saj je med tednom itak to malce težje izvedljivo.

No, za konec sem vseeno posesala in pobrisala tla v stanovanju. Okna pa bodo še malo ostala umazana - itak je premrzlo, da bi se jih dalo očistiti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar