torek, 3. november 2009

Išče se varuška

Po vseh peripetijah z vrtcem nama je končno uspelo najti super varuško. Zdaj pa mi pove "dobro" novico, da se seli malo prej kot je mislila - za božič namesto za prvomajske praznike. Še pred dobrim letom bi ob tej novici skakala od veselja, saj se seli čez hrib od najinega prejšnjega doma, ampak zdaj pa je vse drugače. Kot prvo mi ne bi zneslo časovno - že zdaj komaj mi komaj znese, če jo oddam ob pol osmih in poberem ob štirih - do tja pa je 20 minut vožnje v eno smer. Kot drugo pa je ta vožnja dodaten strošek, ki ga ne zmorem. Tako zdaj spet iščemo varuško. Ponudba ni ravno pestra, pa še mojim kriterijem mora ustrezati:
- ima še dva do tri druge otroke
- ima primeren prostor in ne malo stanovanjce v katerem živi z možem in svojimi otroci
- mora biti vitalna, da bo lahko dirkala za Živo, saj le-ta ni ravno navdušena nad gledanjem risank in čepenjem v stanovanju celi dan
- ima svoje dvorišče z igrali ali pa vsaj otroško igrišče v bližini
- otroci gredo na zrak dvakrat dnevno, tudi pozimi - edina ovira je dež ali pa -20 stopinj
- jim ne daje sladkarij, ampak sadje, zelenjavo in mlečne izdelke
- predvsem pa se mora ujeti z Živo - če se ne bosta kliknili, vse ostalo ne šteje.
Težko bo. Jutri gremo prečekirat prvo kandidatko.

3 komentarji:

  1. v našem študentskem domu bi bilo kar nekaj potencialnih kandidatov, ki se od dolgčasa ne znajo nikamur dati, samo potem bi vsi z Živo vred bili lačni, haha. ;)
    lp,L

    OdgovoriIzbriši
  2. Poročilo iz našega uvajanja v vrtec od ponedeljka. V bistvu se je uvajanje pričelo že nekaj mesecev prej, ko smo doma uvajali vrtčevski ritem, zajtrk, malica in kosilo ob točno določeni uri in spanje enkrat dnevno (+ ponoči) ob istih urah. Prvi dan so ga bile same oči in ga je vse drugo zanimalo razen zajtrka :) Bila sva eno uro, jaz sem se igral z drugimi otroki in ga pustil, da se je sam igral. Vrnila sva se na kosilo. Za kosilo je pojedel vse. Izrezan ati :) Drugi dan sem ga po zajtrku pustil samega in se vrnil čez eno uro in pol. Ni bilo nobenih problemov, solze so bile samo ker ga je bilo potrebno previti. Kasneje sva se vrnila nazaj na kosilo. Tretji dan, sem ga oddal na vratih in se vrnil za kosilo. Baje ni potočil niti ene solzice, razen ko je padel na rob stola. Za njega nič novega, ker ima več bušk kot kakšen boksar. Po kosilu je doma spal rekordni 2 uri. Danes ga bomo oddali pri vratih in ga pridemo iskat ko se bo zbudil po kosilu. Takrat je šlo uvajanje kot namazano, je pa res, da se glede tega nisem nič obremenjeval in mogoče sem to pozitivno karmo prenesel na otroka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zajc, super! Tudi jaz sem bila pozitivno naravnana za vrtec, pa ni nič pomagalo.
    Včeraj sve bile pri eni varuški in jo je Živa takoj sprejela. Tudi ostalo se je slišalo ok, ampak bomo videli kako bo decembra.

    OdgovoriIzbriši