sreda, 11. november 2009

Gospodična se vozijo spredaj

Že od začetka je bila pri nas vožnja v avtu problem: otrok se je drl (jokal bi bila premila beseda;)), mama je pa švicala. Ko sve iz lupinice, prešle na sedež, se je stanje izboljšalo. Predvsem zato, ker je videla kje se vozi. Problem pa je postal pri daljših vožnjah, ko ji je postalo dolgčas. Potem pa mama daj pijačo, igračko, ... samo, da bo mir v avtu. Obračanje nazaj med vožnjo pa seveda ni preveč varno, a ne?
Prijateljica me je vprašala zakaj je pa ne vozim spredaj. V navodilih avtosedeža je navedeno, da se lahko montira tudi na sovoznikov sedež, če je to z zakonom dovoljeno. Poiskale sve tudi Zakon o varnosti cestnega prometa in v 102. členu piše, da lahko. S tem sem težila tudi vsem policajem, ki jih poznam. Skrbela pa me je le še varnost in v zadnji številki Motorevije sem dobila še odgovor na to vprašanje.


Tako, da se zdaj vozimo spredaj, s sedežem pomaknjenim čisto nazaj in vklopljenim airbagom.


Samo, da je mir v avtu in lahko mama lažje ter bolj varno streže gospodični ;)

4 komentarji:

  1. izklopljenim airbagom!:)

    inot

    OdgovoriIzbriši
  2. izklaplja se pri lupinicah (za dojenčke), pri večjih se vklopi!

    Sama sem tudi že večkrat pomislila na to, da bi bilo veliko bolj varno (kar se tiče mojega obračanja), če bi Lano vozila spredaj. A ker se redko voziva sami na daljše razdalje, ni panike, sem pač sovoznica in služkinja, enkrat me bo hud heksenšus zgrabil :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa ka te mate tak razvajeno frocovje? Pri nas je tako, da če ne da mir, ga še z drugim pasom privežem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Glavn, da je varno, če pa je tako zdaj še mir pa tolk bolje ;-)
    Kaj češ tak je ženske ste pač radovedne pa čete bit s vsem na tekočem.

    LP IvoD.

    OdgovoriIzbriši