ponedeljek, 9. november 2009

Sladkih 6

Potem, ko sem prešpricala predhodnji dve Sladkih 6 (z opravičilom oziroma dobrim izgovorom ;)), je bil končno čas, da tudi tečem in se ne samo sladkam. Moj plan je bil, da pretečem 42 krogov, ampak me je Sebi sprovocirala, češ da to v šestih urah preteče/prehodi vsak in da moram narediti več. Me je bila kar strah kako bo, saj je bila letos moja najdaljša razdalja 24,5 km, pa tudi nad tekom v krogih nisem najbolj navdušena.
Pred štartom smo seveda najprej malo poklepetali ...

... se poslikali ...


... in razstavili svoje sladke dobrote ...


... na dooolgo mizo ...

... potem pa gasa!

Proti pričakovanju kroženje sploh ni bilo tečno. Sploh, če je dobra družba in vmes malo poklepetaš ;)



Eni so seveda tekli, kot da jim gori za petami. Zato pa so bili na koncu tudi med prvimi tremi ;)


Po petih urah so bile noge že kar pošteno izmučene, ampak norme še nisem naredila in je bilo potrebno še malo krožiti.

Okoli 15 minut pred koncem je bila norma izpolnjena, ampak če sem zdržala tako dolgo bom pa še teh 15 minut! Pa sem še en krog odtekla, zadnjega pa prehodila. Uspelo mi je!

52 krogov oziroma 53,8 km! Toliko kilometrov nisem letos naredila niti v celem tednu!

Hvala familiji Koražija za super odlično organizirano prireditev! Hvala Maksu (1. del slik in 2. del slik) in Matjažu V. za slike! Se vidimo naslednje leto!

6 komentarjev:

  1. Čestitke!!! Lp, Barbi

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke!
    Naredila si pa točno takšno razdaljo kot je dolžina ultra trase v istri drugi mesec:)

    inot

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo ultramama! :)
    Morem povedat da se mi slika zelo dopade oz. obe :)




    p.s. pogrešal sem medenjake :$ :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Inot, sem malo gledala Istro, ampak bi za prvič šla krajšo varianto.
    Uroš, pečica štrajka :( Ko bo zrihtana, jih bom spekla posebej za tebe ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. A ti pa mi nebi nič povedla da greš v Istro. To pa ni lepo

    LP DEXI

    OdgovoriIzbriši
  6. Če pa nisi nič rekel, da greš ;)

    OdgovoriIzbriši