petek, 6. november 2009

Sladko za Sladkih 6

Glede na to, da moja nova pečica štrajka, sem morala narediti nekaj kar se ne peče. Po možnosti iz sestavin, ki sem jih nabavila za prvotno nameravano pecivo, in iz sestavin, ki jih imam doma. Na Kulinarični Sloveniji sem poiskala recept za "klobaso" iz albert keksov, čokolade in lešnikov. Recepta se seveda nisem držala kot pijanec plota, ampak sem eksperimentirala. Malo po potrebi, malo pa iz navade. Kot prvo sem pozabila sem kupiti maslo, pa sem dala namesto njega kokosovo mast, v polovični količini, ker se mi je zdela napisana količina odločno prevelika. Seveda nisem imela čokolade v prahu, pa sem stopila čokolado skupaj s kokosovo mastjo. Potem pa se mi je zdelo, da bi noter fajn pasalo še kaj suhega sadja in sem dodala rozine ter na majhne koščke narezane suhe marelice in fige. No, za konec pa se mi ni dalo odpreti nove vrečke sladkorja in sem vsipala tisto kar sem imela v posodi (okoli 50 g) in tri velike žlice hojinega medu. Po receptu bi morala dati 600 g sladkorja in dobro, da nisem, ker je že tako kar precej sladko.

Takole zavito pa zdaj čaka v hladilniku, da ga jutri napademo na Sladkih 6 :)


Pravzaprav sem naredila tri takšne klobase, ampak ena je rezervirana za današnje degustacije ;)

3 komentarji:

  1. Uf, njami. MI je kar malo žal, da ne pridem na Sladkih6. Pa v nedeljo na Pohorje na žalost tudi ne pridem (beri: družinske obveznosti s taščo in tastom). Tako na žalost tega umetniškega izdelka ne bom mogla sprobati. Smrk, smrk....

    OdgovoriIzbriši
  2. Boš ga pa kdaj drugič. Mogoče ponovim naslednji teden. Ne bo isto, bo pa podobno.

    OdgovoriIzbriši
  3. fajn odlaufajte jutri! upam, da ne boste imeli dežja, v LJ namreč ščije že cel teden.
    Tatjana, zdaj si me spomnila na oni tvoj jabolčni kruh. si ga morem enkrat spečt, vendar ne vem, če bom kaj pred novim letom doma :(
    lp,L

    OdgovoriIzbriši