torek, 14. april 2009

Žuljčki, žulji

V nedeljo popoldne sem si za popoldanski sprehod namesto superg obula čevlje. Moje noge pa so zgleda postale nevajene čevljev in po kakšni uri hoje se mi je na desni peti naredil majhen žulj. Zvečer pa sem ugotovila, da imam majhna žulja tudi na obeh mezincih. Ponavadi žulje prepikam, da se hitreje posušijo, tokrat pa sem jih pustila. V ponedeljek zjutraj se odpravim na tak in po parih kilometrih me začneta pečti mezinca. Ni bilo sile in tečem naprej. Ko pa pridem domov in sezujem superge in nogavice pa katastrofa. Žuljčka sta postala žulja. Oba mezinca en sam žulj. Auč. Spet dilema - prepikati ali pustiti. Odločim se, da ju pustim. Ampak ni šanse, da obujem karkoli razen japonk. Še dobro, da je toplo. Ampak kako bom šla jutri tečt? Zvečer sem ju lepo prepikala - peklo je kot hudič. Danes zjutraj spet dilema - naj ju prelepim z obližem ali pustim in kaj bo bo. Odločila sem se, da ju pustim kakor sta in če me bo preveč motilo, se bom pač obrnila in šla domov. Na srečo ni bilo težav. Čutila ju nisem skoraj nič, sta pa spet malo zrasla. Naj ju prepikam ali pustim?


8 komentarjev:

  1. Kuharski nasvet številka 1:
    Jaz žulje takoj prepičim in celo obrežem. Potem jih namakam z jodom in mažem z Bepanten Plusom (tako hitreje celi). Za vse dejavnosti si ostanke žuljev najprej na debelo namažem z Bepantenom in nato oblepim z obližem. Stvar se neverjetno hitro popravi ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Danes si tega nisem upala sprobati, ker nisem vedela kako se bo to obneslo v kombinaciji v prahom (delam kot zamorc ;)). Pride pa ta operacija na vrsto jutri. Misliš, da bi Bivacin prašek kaj hasnil?

    OdgovoriIzbriši
  3. Žulje pred tekom prepikni, oblepi z obližem za žulje in idi tečt. Na začetku bo mogoče malo bolelo, potem pa bolečine ne boš več čutila. Poskusi...

    inot

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo. Operacija Žulji opravljena po receptu od Sebi - najprej jod, potem pa z Bepantenom. Jutri še mažem z Bepantenom, pa bomo v petek zjutraj vidli kaj bo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Večkrat na dan maži z Bepantenom plus. Samo enkart ni zadosti.

    OdgovoriIzbriši
  6. .. in ko še vedno ne bo vredu, bo Sebi rekla, da si si premalokrat mazala z Bepanthenom. :)

    Če mene vprašaš, je žulj žulj. In če se ti res strašno ne mudi v superge, si ga lepo v miru pozdravi. Kakorkoli pač že.

    OdgovoriIzbriši
  7. @Sebi: mažem, mažem ;)

    @Tine: se mudi, če ne tečem, jih mam pa obute pri delu v stanovanju ;))

    OdgovoriIzbriši