sobota, 18. april 2009

Napredujem

Električne inštalacije so skoraj končane - tak pravi moj majster (oče ;)), meni pa se bolj zdi, da sva nekje na polovici. Potegnila sva skoraj vse cevi (razen v Živini sobi) do nove omarice, v kopalnici sva popolnoma končala, pa v kuhinji tudi manjkajo samo še žice za luč in eno vtičnico. Tudi kar sva v procesu polaganja nove inštalacije razštemala, sva tudi zametala nazaj. Edino na parih mestih kjer se nova inštalacija križa s staro, so še ostale luknje. Sva delala kar precej, vidi pa se bolj malo.
Bolj kot dela, pa sem napredovala jaz - kot vajenec svojega majstra ;))) Na začetku sem ga peljala na delo in nazaj, servirala pijačo in jedačo ter izpolnjevala zahteve v stilu "kje je ...?", "daj mi ...", "najdi ...". Pa pucala sem lahko. Potem mi je pustil še, da štemam. Dve štemarci pri hiši, jaz pa na roke. To je precizno delo je rekel, pa še ruži manj kot električna in bova manj motila sosede. Po dveh dneh me je začela boleti rama in roka in je bil čas za manjši upor. Pol Boshove štemarce je tudi moje in hočem delati z njo! Malo se je upiral, potem pa je popustil. In je šlo malo hitreje ;))
Najbolj pa naju je pohitril obisk treh "mušketirjev" - predstavnikov hišnega sveta. Baje se par babic iz bloka ful buni, ker že dva meseca ropotava cele dneve in podirava nosilne stene. Malo pretiravajo ali pa poleg naju še kdo drugi dela :))) Midva delava tri dni na teden - od tega dva popoldneva - in nosilna stena sploh ni nosilna, ker je bila debela 10 cm in se je podrla kar sama potem, ko je z nje odpadel omet. Predvsem pa delava ob urah, ko je po hišnem redu to dovoljeno. Po tem obisku se je "spametoval" tudi oče - nič več ročnega štemanja, pa male Boschove štemarce, ampak se je k delu spravil kar z velko. "Če hočejo ropot, ga bodo tudi dobili!" je rekel. Zgleda je vseeno kak glasno je. Delo pa je enkrat hitreje narejeno in v enem dnevu je naredil več kak prej v treh.
Včeraj sem se pa še naučila ometavati z grobim ometom. Zgleda kar enostavno, pa ni najbolj. Ampak z malo prakse, pa kar gre. Zgleda, da sem vredu naredila, ker me je danes kar sam določil za to delo, na koncu pa že planiral kak bom naslednjič na fino ometavala :)))

3 komentarji:

  1. hahaha, zelo dobro napisano! bi te pa res rad videl ometavat steno ali pa štemat z štemarco. a roke od štemanja te nič ne bolijo? če omet in stene kar same padajo, potem verjetno ni tak hudo štemat. ko sem jaz 1x štemal armirani beton cel dan, pol sem fajn čutil roke ;)

    lp,L

    OdgovoriIzbriši
  2. Stena, ki se je podrla je bila iz votlakov. Ostale stene so nosilne in so iz polne opeke - razen enih sten v kuhinji in kopalnici kjer je vodovodna inštalacija. Tam je v sredini stene polna opeka, zunaj pa votlak. To gre super štemat - še preveč vstran pade :)))

    OdgovoriIzbriši