četrtek, 2. april 2009

Kopalnica - 2. del

Prejšnji vikend sva z očetom razštemala kopalnico (no, jaz sem samo odpadni material nosila ven) in pripravila vse za vodovodarja, ki je prišel danes. Še dobro, da danes, ker je trajalo tri dni, da sem na Kommuniu dobila gospo, ki je odgovorna za vodovodne števce in se zmenila za obisk monterja, ki je popisal števec, ponovno zaplombirat pa ga bo prišel drugič.




Naredila sta dobro, račun pa dobim jutri - samo, da mi ne bo zmanjkalo sape ;))
Za jutri sve z Živo dobile nalogo, da morave kupiti 3 vreče ometa, ker je jutri popoldan na vrsti ometavanje. Neko strašno voljo za delo je dobil ali pa se me hoče znebiti ?? ;)))

3 komentarji:

  1. a ne bo gips plošč prek? bi blo lažje ;)

    lp,Leon

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti vsaj nimaš luknje v zidu in ne moreš saditi solate sredi kopalnice, kot je to bilo pri nas. :) Je pa dobro, da se najprej omeče in če bi bilo potrebno, se šele takrat odločiš za gips. Se je pa dobro zavedati, da gips in ploščice lahko vzamejo nekaj pomembnih cm. ;) Fajn ometavanje!

    OdgovoriIzbriši
  3. Gips plošča bo samo preko konzole za wc, drugje pa bo omet. Kopalnica je itak že ful mala in vsak cm šteje ;)

    OdgovoriIzbriši